Spørgsmål

Sagem f@st 3890 Wake on wan?

Er meget interesseret i at høre fra nogen der har fået wake on wan til at fungere. Også fra folk der kører bridge mode, da min konklusion efter mange timers afprøvninger hvor jeg ikke har været i stand til at vække min synology server når jeg er uden for det lokale netværk. Når jeg er på mit lokale wifi kan jeg sende en wol anmodning fra min iPhone og serveren starter. Det virker også når jeg lige har slukket serveren og sætter telefonen på 4g. Men efter 4 minutter ca virker det ikke mere. Jeg har lavet en masse indstillinger i routeren. Jeg har lavet en masse port forward bruger port 22 og 7. Jeg har også kædet severens ip sammen med den mack adresse. Under dchp kan jeg se severens ip og Mach adresse. Har læst en artikel på nettet hvor der var en der havde samme problem, men han kørte bridge mode og brugte en Asus router hvor han kunne køre et schript som gjorde at routeren ikke glemte mack adressen. Har løst problemet indtil videre ved at sætte min synology nas til at tænde på valgte tidspunkter. Men det ville nu være fedt hvis man kunne få det til at fungere med wol.

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)