Sagem Fast 3890 ikke klar til Yousee eget software!!

Badge
  • Bruger
  • 7 kommentarer
Jeg har fornylig haft besøg af en tekniker fra Dansk Kabel tv, da jeg ikke kunne få mit Sagem router til at få og holde kontakt på bredbåndsforbindelsen. Teknikeren oplyste mig, at den router jeg lige har fået tilsendt, ligeså godt kunne stilles væk. Kort sagt så er den for ny til Yousees net. Den er klar til deres 1gbit hastigheder, men det betyder at den på nuværende tidspunkt ikke kan bruges til at deres centralers software. Det kan være at det fungerer nogle steder i landet, men ikke her i udkants Danmark! Så vær obs på at hvis I af en eller anden grund skal have byttet jeres nuværende router, så byt IKKE til Sagem 3890!!!

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvor i landet er det.? Der er ingen problemer med den, kører yderst stabilt.
Omdømme 7
Badge +7
3890 skulle kunne køre både DOCSIS 3.1 (den nye "gigabit" standard) og 3.0 (den gamle standard).
Omdømme 7
Badge +6
Det gør den også, der er som skrevet ingen problemer.
Omdømme 3
Badge +1
Har selv et Sagemcom 3890 modem som kører stabilt der hvor jeg bor, men det eneste som ikke fungere og det System Tiden der viser vintertid istedet for sommertid.
Håber at Yousee / TDC Group´s teknikere løser problemet snart.
Omdømme 7
Badge +3
Er den nye router blevet aktiveret efter opstillingen?

Hvis aktiveringssiden ikke vises automatisk når routeren er opstillet, så skriv yousee.dk/aktiver i browseren. Se i øvrigt side 6 i den forhåbentlig medfølgende Kvikguide.

Måske må man tilbagestille routeren til fabriksindstillingerne og aktivere den en gang til. Det var jeg selv nødt til.
Badge
Det er ren og skær service info hvis der sidder folk derude med netop den router og har problemer. Teknikeren fra Dansk Kabel tv meldte at han har måtte tage 10 routere ned af den type indenfor 1 uge. Sydsjælland.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)