Spørgsmål

Sagem Fast 3890 dropper 5 Ghz wifi

Oplever flere gange at min router dropper 5 ghz wifi, der går fra 2 til 15 minutter før det kører igen. Jeg kan stå lige ved siden af routeren og se der ikke er noget signal, så det er ikke fordi signalet ikke kan nå rundt i huset. 2.4 ghz kører fint, nogle løsningsforslag?

Jeg har prøvet at skifte kanal uden held.

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Har du prøvet at genstarte din router? Virker det ikke var det måske værd at prøve en nulstilling.
Jeg har haft genstartet den flere gange uden resultat, hvordan nulstiller man den?
Omdømme 7
Badge +7
Der er tilsyneladende flere udgaver af 3890. Den jeg har set har en lille forsænket grå knap i bunden af routeren tæt på forkanten.
Oplever den samme fejl lige nu. Har stået på i ca. 4 timer. Har prøvet alt.
Slangefar skrev:

Har du prøvet at genstarte din router? Virker det ikke var det måske værd at prøve en nulstilling.

Nulstillede den i forgårs, i går lagde jeg ikke mærke til at den faldt ud, men i dag gjorde den det igen :(
Har talt med yousee. Det prøvet de også, men det hjælp ikke. De mener at routeren's 5ghz er stået af. Skal tale med dem kl.12 aftalt tid.
wagnernet10 skrev:

Har talt med yousee. Det prøvet de også, men det hjælp ikke. De mener at routeren's 5ghz er stået af. Skal tale med dem kl.12 aftalt tid.

Blev i klogere?
Har nu modtaget et nyt modem (3890). Det har nu køret i to dage uden problemer. Til slangefar, har nu to 3890 en uden grå knap (Hvid) og en med grå knap.
Det er åbenbart et generelt problem med 3890, jeg skal genstarte den 1 gang om dagen, for 5G falder konstant ud, men virker efter en genstart virke den igen.
Det må der da kunne gøres noget ved???
Jeg fik et nyt modem og har ikke haft problemer siden

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)