Spørgsmål

Sagem Fast 3686 v2 og Danske Bank


Hvergang vi skal på danske bank bruger vi 5 min på at vente. Sagem Fast 3686 v2 havde jeg lidt problemer med i starten men efter jeg slukke for routeren og ventede 10 min var alt OK.
Så fik vi yousee boks (Humax Tv-boks, Model YSR 2000) og så begyndte det hele cirkus igen.
Ventetid for at logge på banken er nu steget til 6 min og den nye tv boks skal opdateres hele tiden.
3 gange har jeg kontaktet danske bank og de udtaler at fejlen er hos yousee.
2 gange har jeg kontaktet yousee der udtaler at der er ikke fejl i router men hos danske bank.
Vores egen it-specialist har set på router's opsætning og udtaler at det er yousee der ikke har styr på det.
Vi kører med Win 7 og Win 10, Google Crome, Internet Eksplorer og Microsoft Edge 3 forskellige bærbare, 1 tablet og 2 mobiler. Ventetiden er det samme.
Har prøvet alle tips og tricks jeg kan finde og intet hjælper.
Hjælp, hvad gør jeg?

1 Kommentar

Omdømme 4
Badge +1
Desværre når I har boks'en, så kan det være svært at gøre meget andet end at få tingene til at virke. Forsæt med at kontakte support. Få oprettet teknikker sager, så må man tage den derfra. Nu skriver du ikke i detaljer, hvad din IT-specialist kom frem til, men det kunne da være interessant at høre hans/hendes vurdering...

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)