Sagem 3890 og egen router

Endelig efter et par dage lykkedes det at få hul igennem til min egen router der sidder efter en Sagem 3890. Der var ikke meget hjælp at hente hos supporten, som ikke kunne gøre noget når selve forbindelsen er ok. Løsningen var faktisk meget simpel, så hvis andre har problemer med at logge på deres Coax forbindelse gennem egen router så sig til, så kan vi lave en tråd på denne, så alle kan gøre brug af denne viden.

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej freezydk

Tak for at du vi hjælpe og være aktiv her på forum :)

Registrering af ekstraudstyr som egen router, det sker ved at sætte modemmet i bridge mode, og så registrere den i vores systemm via yousee.dk/aktiver. Skulle det give udfordringer, så kan vores support registrere mac-adressen og dermed aktivere den i systemet.

Har du andre gode råd, så meld dem endelig ind her i tråden:P
Hej Kasper

Tak. Jeg måtte selv klarer dette ved at kopiere min MAC adresse til den router jeg brugte, da jeg ikke kunne aktiverer den på den normale måde gennem routeren. De kunne ikke hjælpe mig i supporten og syntes blot at det var mærkeligt. Så det kan være at de skal have den info, for jeg tror der er mange der har/får problemet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)