Router starter at lagge efter 10min

• pmo
  • Deltager
  • 2 kommentarer
Hey, er der nogen af jer der har oplevet at jeres router starter at lagge efter 10 minutter når i gamer online?

Det gør min og jeg bliver nødt til at genstarte routeren for at få at komme af med lag, men holder kun 10 min.

4 Kommentarer

Hej,

Jeg har samme problem. Jeg har en Netgear CG6250 Router som er forbundet til min PlayStation4 med Ethernet kabel. Jeg har 300/100mbit forbindelse. 

Jeg spiller primært Destiny på min PlayStation.

Når jeg laver en internet speed test via ps4 måler den 150 mbit ned og ca 50 op og har NAT type 2. 

Men alligevel når jeg spiller er jeg mere eller mindre konsekvent kategoriseret som værende en spiller med dårlig forbindelse og bliver beskyldt for at lagge rundt. 

Jeg har forsøgt at ændre så jeg peger på Google Public DNS men lige lidt hjalp det. 

FAndt du nogensinde et svar på dit problem?

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Af og til dukker "trothling" spøgelset op på dette forum.

Det er nok desværre kun Yousee som kan svare, og jeg tror ikke de vil indrømme, hvis de regulerer trafikken.

Sidst var det en, som gav udtryk for at Yousee nedsatte hastigheden ved brug af Open VPN. Kundens løsning var at bruge VPN gennem en SSL tunnel. Jeg bruger også selv VPN en smule og troede udgående blev begrænset en del og begyndte at holde øje. Jeg kunne se uploads var begrænset, men der var høje spidser, som kunne tyde på, at det var et "end point" problem.

Vi brugte en DNS i USA for at kunne se amerikansk netflix, og internet generelt er blevet bedre, efter vi begyndte at bruge Yousees DNS igen. 

Jeg har fået løst mit problem. Det var nemlig Netgear CG6250 jeg havde, jeg testede den lidt, hvis jeg slog wifi helt fra på routeren blev lagget mindre, men var stadig et problem. Så jeg snakkede med Yousee Support et par gange, og fik tilsendt det nye modem fra Sagemcom, og problemerne er løst.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Så lige et bolignet, som indrømmer de regulerer trafik. Jeg vil ikke nævne navnet.

Der står noget i retning af med småt:

Hvis du uploader mere en 1000 GB en måned, betragter vi dig som erhvervsdrivende, og nedsætter din internet hastighed til 1 Mbit resten af måneden :-(

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)