Spørgsmål

Router Sagemcom 3890 w

Min router blinker kun,kan ikke få forbindelse

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det kan der herfra ikke gøres noget ved, andet end prøv at slukke skrue kablet af tænd igen og skru kablet på igen, er der ikke forbinde med nettet, så kontakt teknisk support.
Omdømme 7
Badge +7
Hvor længe har den stået og blinker? Det kan være den opdaterer, og det kan tage lang tid. Prøv at lade den stå en times tid. Virker det ikke så forsøg en nulstilling af router. Det gøres med en lille skjult knap i bunden lige bag forkanten. Du skal være klar over en nulstilling sletter eventuelle ændringer, du må have foretaget i router.
Har prøvet det hele,må nok ringe,bare pisse lang vente tid iiihhhh
Omdømme 7
Badge +7
Vi havde en 3890, som ikke ville opdatere. Den var godt syg og genstartede i tide og utide efter endnu et forsøg på opdatering. Det er godt nok nogen skod routere YouSee har fået sendt fra firmaet Sagemcom. Sjældent har jeg set et forum blive fyldt med så mange utilfredse kunder på grund af 2 routere (3686 og 3890). Det er lidt underligt, at medierne ikke har opdaget en god historie endnu.
Omdømme 7
Badge +2
Jeg tør slet ikke sige noget ;) , men jeg har ingen problemer haft med min Router/Modem ud over den kører ret langsomt, men jeg har en anden ISP (Fiber) jeg bruger som reserve til min PC, men jeg Streamer tennis i mange timer hver dag på mit Samsung TV, ved brug af 3890'en uden problemer...
Omdømme 7
Badge +7
Nej, hvis man kun bruger en lille brøkdel af mulighederne i 3890 og 5GHz wifi, bliver man som regel ikke ramt så hårdt. Men prøv f.eks. at se de mange mange tråde med problemer med f.eks. 2,4 GHz wifi og "port forward" problemer. Problemet er meget enkelt, at YouSee bruger langt mere tid på at fjerne funktioner i deres routere, end de bruger på, at sikre de virker korrekt. Jeg fik en tidlig udgave af 3890, som ikke ville opdatere. Her var en række gode funktioner, som i dag er fjernet for at lette supporten af YouSees routere. Det er under al kritik, at YouSee vælger indstillinger for os som kunder på disse funktioner. Vi ender efterhånden med kun en funktion i YouSee routere, som kun giver mulighed for "bridge mode" :-(
Omdømme 7
Badge +2
Nu er jeg ikke inde i det tekniske, det eneste jeg kan er at forbinde TV'et med et kabel fra Modemet. :o

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)