Rettigheder til C more first og serier på tv-kort.

• Udforsker
  • 26 kommentarer
Jeg har bredbånd fra Yousee og den forbindelse hvor jeg får Cmore med i prisen. Jeg har siden de startede det, haft Cmore first og serier på mine to kort, ud over at kunne se det på tablet og pc. Jeg fik endda bekræftede af en Yousee kundeservicemedarbejder på det tidspunkt at den var god nok. Nu efter Yousee´s tekniske problemer og efter jeg har modtaget den nye boks, ja så har de slettet rettighederne på kortene (dvs. ingen fleksibilitet eller Cmore i HD mere) og kan kun se Cmore under film og serier på boksen i SD skod kvalitet.

Har talt med Yousee support og kundeservice og alt efter hvem jeg taler med kommer de med forskellige meldinger. Så det tekniske problemer eller så er det fordi jeg har fået boksen at så fjernede de lige rettighederne eller en helt tredje "jeg ved ikke noget". Ja så er jeg rundforvirret.

ER der nogen her på forummet som ved hvad der er op og ned på Yousee´s vilkår, får man som køber rettighederne til C more first og serier på tv-kortene eller gør man ikke???

12 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

miki35 skrev:

Jeg har bredbånd fra Yousee og den forbindelse hvor jeg får Cmore med i prisen. Jeg har siden de startede det, haft Cmore first og serier på mine to kort, ud over at kunne se det på tablet og pc. Jeg fik endda bekræftede af en Yousee kundeservicemedarbejder på det tidspunkt at den var god nok. Nu efter Yousee´s tekniske problemer og efter jeg har modtaget den nye boks, ja så har de slettet rettighederne på kortene (dvs. ingen fleksibilitet eller Cmore i HD mere) og kan kun se Cmore under film og serier på boksen i SD skod kvalitet.

Har talt med Yousee support og kundeservice og alt efter hvem jeg taler med kommer de med forskellige meldinger. Så det tekniske problemer eller så er det fordi jeg har fået boksen at så fjernede de lige rettighederne eller en helt tredje "jeg ved ikke noget". Ja så er jeg rundforvirret.

ER der nogen her på forummet som ved hvad der er op og ned på Yousee´s vilkår, får man som køber rettighederne til C more first og serier på tv-kortene eller gør man ikke???

Du køber cmore first HD og Cmore Series HD TV kanalerne på båede boksen, på app, på PC og på kort

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

mich skrev:

miki35 skrev:

Du køber cmore first HD og Cmore Series HD TV kanalerne på båede boksen, på app, på PC og på kort

Men du er formentligt ramt af deres 2 mdr lnge IT problemer, så rettighederne ikke er faldet på plads

miki35 skrev:

Havde samme problem, men så for nogle dage siden kom der en meddelelse på boksen om at den skulle køre en kanalopdatering. Der lagde den så Cmore first og series ind som kanaler. Jeg har haft fat i isupport@yousee.dk for at få løst problemet.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej miki35

Blot til information, har jeg ændret overskriften på tråden, da den gik imod vores retningslinjer her på Forum.

Det er helt forståeligt at du er frustreret, og jeg er lige i gang med at undersøge om dine problemer kan skyldes systemændringerne som mich nævner.

Beklager udfordringerne - jeg vender tilbage hurtigst muligt.

Vh

Nikolaj

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej igen,

Det kan tyde på, at problemerne skyldes systemændringerne.

Jeg vil anbefale at smide en mail til isupport@yousee.dk som henningoc fortæller. Så kan vi kigge nærmere på de manglende rettigheder.

Vh

Nikolaj

Jeg har skrevet frem og tilbage med isupport. De er nu kommet frem til at jeg som bredbåndskunde har rettigheder på tv-kort til c-more first og series, det jo altid noget. Så nu har de forsøgt at ligge rettighederne ind på kortene, men desværre forgæves. De melder så tilbage at teknikke driller hos Dem og mere har jeg så ikke hørt.

Yousee i en nøddeskal,

Her er min korrespedance med Yousee, det er mig med fed skrift og Yousee med Kursiv og læses nedefra og op: Mit spørgsmål er, har vi som kunder stadigvæk rettigheder til C-more First og Series når vi har bredbånd fra Yousee på vores kort?

Nu ligger jeg denne korrespondance ind på nettet så folk kan se hvordan I kegler rundt i det. Ja først så har vi som kunder hos Yousee, rettigheder (på kort og boks) til at se C-more First og Series når man har bredbånd fra Jer. Så ændre I lige pludselig praksis og rettigheder uden at melde ud om det, Ja det skete faktisk samtidig med den nye boks kom på marked.

Mvh Michael

Fra: Yousee Support 
Sendt: 9. juni 2016 08:49

Emne: Svar fra YouSee vedr. sagsnr. 03170223 [ ref:_00D20Hlzc._500571BkwYr:ref ]

Hej Michael

Jeg beklager meget, at du har fået så mange modstridende besvarelser.

Jeg kan dog oplyse dig om, at du ikke har et abonnement, der giver adgang til C more kanaler.

Du har det der hedder et "C more Light" abonnement tilknyttet dit bredbånd, og det giver dig adgang til at se C more Film og Serier under Film og Serier på boksen, tablet, mobi og computer.

Du kan tilkøbe C more kanalerne, men lige nu betaler du ikke for at have kanalerne, og derfor kan du ikke se dem.

Venlig hilsen

YouSee Support

Emne: SV: Svar fra YouSee vedr. sagsnr. 03170223 [ ]

Skriver i tilbage når fejl er rettet, for jeg kan stadigvæk ikke se C-more
på hverken kort eller ny boks

Sendt: 31. maj 2016 14:58

Emne: Svar fra YouSee vedr. sagsnr. 03170223 [
]

Hej Michael,

Det er desværre teknikken herind der driller. Vi har for øjeblikket fejl på
vores rettigheder, der giver adgang til first og series.

Dette er en fejl der gerne skulle være løst hurtigst muligt.

Venlig hilsen

YouSee Support

Emne: SV: Vedr: SV: Svar fra YouSee vedr. sagsnr. 03170223 [ ]

Hej Christian,

Jeg har lige prøvet at være inde på First og series, men jeg får stadigvæk
ikke lov. Kan det være at kortene skal udskiftes, pga. den nye boks eller er
det teknikken som driller inden hos Jer.

Med venlig hilsen

Michael

-----Oprindelig meddelelse-----
Sendt: 31. maj 2016 06:39

Emne: Vedr: SV: Svar fra YouSee vedr. sagsnr. 03170223 [
]

Hej Michael,

vi sender en opdatering til kortene, så rettighederne bliver lagt på igen,
det tager som regel en time og så skulle det virke igen.

--------------- Oprindelig meddelelse ---------------
Fra: Michael & Carina
Sendt: 30-05-2016 08:53
Ti. YouSee support
Emne: SV: Svar fra YouSee vedr. sagsnr. 03170223 [ ]

Hej Yousee Support,

Se nedenstående korrespondance jeg havde med Jeppe 5. oktober sidste år, han
skriver netop at C-more First og C-more Series kræver et Yousee kort for at
kunne tage disse kanaler på tv’et. Hvorfor har i så fjernet rettighederne på
mine 2 kort??? Jeg har forespurgt på Yousee Forum og medlemmerne siger også
det forholder sig sådan.

Med venlig hilsen

Michael Knudsen

5. oktober kl. 14:13

Hej Michael Ja, det gør du. Du kommer dog ikke til at få dem alle sammen.
Via dit bredbåndsabonnement, vil det være muligt at se C-more Series og
C-more First, men det kræver et YouSee kort, som skal sidde i fjernsynet
eller via en boks. Jeppe

Sendt: 27. maj 2016 14:49
Emne: Svar fra YouSee vedr. sagsnr. 03170223 [ ]

Hej Michael.

Tak for din henvendelse!

Cmore sender ikke længere kanaler ud, og dine ekstra kort kan ikke bruges på
den nye boks. Du kan se kanalen under arkiv, eller gennem film og serier på
computer - ipad eller iphone. Derudover kan jeg se at cmore kanalen ikke er
under dit abonnement.

Det cmore tilhørende bredbånd forgår på comtuper - iPad og iPhone.

du ønskes en god dag

Venlig hilsen

YouSee Support

Emne: Kundenr. 606008895

Til Yousee i håb om svar, Jeg har 2 kort fra Jer af og har hele tiden kunne
tage Cmore first og serier(har bredbånd fra Jer) på disse kort i HD
kvalitet. Nu har jeg fået den nye boks fra Jer af og nu er det hele noget
rod (det jo ikke første gang det er sådan hos Jer). Jeg kan ikke længere se
Cmore på mine kort, og ringede derfor til Jeres tlf. support i går. Her fik
jeg at vide at de ville stille rettighederne, så skulle jeg vente 2 timer og
så ville det fungere igen. I dag da det stadigvæk ikke fungere, ringede jeg
selvfølgelig til support igen og fortalte mit problem. Nu fik tonen en anden
lyd, "det kan ikke lade sig gøre og det er forkerte oplysninger som jeg
havde fået fra Yousee af" Cmore vil jeg kun kunne se fra pc og tablet af i
fremtiden og at jeg havde haft Cmore på mit tv var en fejl fra Jeres side
af. bom bom, hele tiden nye og dårligere og dårligere betingelser og vilkår
som kunde hos Yousee. Meningen med kortene er at kunne se på forskellige tv
her i huset og ikke at skulle flytte boksen rundt(med mindre jeg ville
foretrække gø og gokke versionen af Yousee), men derudover kan jeg heller
ikke se Cmore på boksen eller jo inden under film og serier i SD kvalitet,
som igen er en forringelser af mine vilkår som kunde hos Jer. Så hvordan kan
i hjælpe mig?

Med venlig hilsen

Michael Knudsen

Ps. Jeg har fået bekræftet 2 gange i det sidste halve år at bredbånd fra
Yousee = Cmore First og serier på kort

Lige meget hvad de skriver, så er det sådan at nye bredbånds kunder efter sommer 2015 har adgang til, Yousee film og series,Dansk filmskat,samt Cmore light.

CMore lige er Cmores films og series OD og så har du adgang til tv kanaler Cmore First HD og Cmore Series HD, både via din Box eller Tv og via nettet...

Så hvad ville i gøre i min situation??

Ring og tyrk eftter du vil opsige det, det en andet afd end kundeservice, forklar hvorfor, du ringer ,  det virker, det gjøre jeg, alt blev rettet efter en time....  dog vildt at der skal så meget ti

Så lykkeds det endelig, jubii.

Det var Yousee kvalitetsafdeling som ordende tingene, nu da deres kundeservice og support ikke kunne. Så hvis i har nogle problemer med rettighederne både på boks og/eller tv-kort, så sig i skal snakke med kvalitetsafdelingen i Århus.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvordan kontaktes den afdeling.? Har selv problemer med at få C More, som jeg har rettigheder til.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)