Problemer med YouSee Mail? FEJL kode.0x800CCC7D

• jej
  • Deltager
  • 2 kommentarer
 Hej.

Har aldrig haft disse fejl før efter d.01-02-15

Vi har ikke været inde og pille i noget, vores mail bliver først sendt efter 0--24 timer efter ' TRYK SEND' PC står til send/modtag hvert  minut.

! Opgaven 'xxxxxxx@webspeed.dk -sender' rapporterede en fejl (0x800CCC7D): 'Servern til udgånde post (SMTP) Understøtter ikke SSL-sikker forbindelse, Hvis SSL-sikker forbindelse tidligere har fungeret, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.

Hvem har et forslag til problemløsningen?

Mvh.

Jens.

8 Kommentarer

Hej

Alt efter hvilke portnumre du har sat i kontoen, skal det svare til om det er sikker mail eller ikke. 

Min yousee/webspeed konto er sat op til denne opsætning, og den funkerer i  Windows live mail 2012.

Windows Live mail:
Åben egenskaberne for din konto.

Fanebladet Generelt:
Navn: Maja xxxxxxx
Emailadresse: xxxxx@youmail.dk
markeret ud for: Medtag denne konto ved modtagelse af mail eller synkronicering.

Fanebladet Servere:
Server til udgående = asmtp.yousee.dk
Server til indgående = pop3.yousee.dk
Emailbrugernavn: Min yousee-mailadresse.
Adgangskode:
Den kode jeg oprettede ved anskafellese af bredbånd:
(Ny kode kan oprettes i indstillinger på https://webmail.yousee.dk/
Husk adgangskode: JA
Log på ved godkendelse af klar tekst.: Ving af
Min server kræver godkendelse: Ving af
Indstillinger: Log på med disse indstillinger (Samme som du har skrevet)

Fanebladet avanceret:
Port til udgående post = 465
Marker feltet = Denne server kræver en sikker forbindelse (SSL)
Port til indgående post = 995
Marker feltet = Denne server kræver en sikker forbindelse (SSL)

Levering:
Ving af: Gem en kopi af meddelelser på serveren
Vælg om meddelelserne skal fjernes efter ? antal dage og
vælg om meddelelserne skal slettes fra "Slettet post"

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk.
Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.

ps. Jeg har læst et sted at sætter man sit postklient til at "forstyrre" Yousee/tdc serverne for tit (altså en gang i minuttet) kan man få blokeret sin adgang. Om det passer ved jeg ikke og da det er lang tid siden, ved jeg ikke hvor jeg har læst det. Men da jeg læste det, forandrede jeg mine indstillinger til KUN at hente hvert 10. min.  Jeg ved desværre ikke om det kan være årsag til at dine mails kun sendes inden for 24 timer. Det har jeg ikke hørt om før. 

Hej igen. 

Har det hjulpet at se opsætteningen efter? 

Hej.

Problemet er ikke løst alligevel, forsat fejl.

Vh

jej

Det kunne være en stor hjælp, hvis du fortalte hvilken postklient du har??

Og har du prøvet at tjekke postklienten med Yousee mailsupport?

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/bredbaand/mail/opsaet_din_mail_med_mailsupport.aspx

Hej,

Vi bruger Outlook 2003

Vh

jej

Hej

Slettet et afsnit da jeg skrev forkert.

Jeg ved desværre ikke hvad der kan være årsag til dit problem..

Jeg håber du får det til at virke. :D

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

majah skrev:
ps. Jeg har læst et sted at sætter man sit postklient til at "forstyrre" Yousee/tdc serverne for tit (altså en gang i minuttet) kan man få blokeret sin adgang. Om det passer ved jeg ikke og da det er lang tid siden, ved jeg ikke hvor jeg har læst det. Men da jeg læste det, forandrede jeg mine indstillinger til KUN at hente hvert 10. min.  Jeg ved desværre ikke om det kan være årsag til at dine mails kun sendes inden for 24 timer. Det har jeg ikke hørt om før. 

Har først lige set dit indlæg - derfor det sene svar.

Det er rigtigt, at man kan få blokeret sin adgang, hvis der hentes for ofte. Det har jeg prøvet. Med fem forskellige emailadresser, der hever skulle hente mail hvert min., blev det for meget for administrator. Jeg fik en mail om problemet. Jeg rettede til, at det kun var en mailadresse, der henter mails hvert min. Det virker fint. Det var jo helt unødvendigt med alle fem hentninger hvert min. En hentning for en mailadresse vil automatisk hente alle fem. Tanketorsk fra min side.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)