Spørgsmål

Problemer med TP-Link Deco som ekstra router

Hej alle

Jeg har haft problemer med at få Wifi dækning i hele huset, med min Netgear C6250 router fra Yousee, så jeg har købt et sæt TP-Link Deco P7 for at få en bedre dækning. Nu kan jeg bare ikke få min nye router til at fungere :@ Jeg har sat Netgear routeren i bridge mode og tilsluttet den nye router med kabel og konfigureret den i TP-Links' app (jeg har en fast IP adresse fra Yousee), men efter at have aktiveret routeren, på https://aktiver.mitwifi.dk/, så kan jeg stadig ikke få forbindelse til internettet :( Jeg har snakket med Yousee's tekniske support, for at få dem til at tilføje min nye routers MAC adresse manuelt, men af en eller anden grund, så kunne de ikke se routeren!? Den var ikke online... Og hvis de ikke kan se den, så kan de åbenbart ikke tilføje MAC-adressen.

Er der nogle der er lykkedes med at tilslutte nogle TP-Link Deco'er til deres Yousee router, eller nogle der har fundet en løsning på et lignende problem?

På forhånd tak!!!

Bo

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Hej Bo

Jeg håber du fandt en løsning på dette problem.

Desværre kom der ikke så meget gang i tråden, men hvis du har fundet en løsning på det, så håber jeg at du vil dele den med forummet :) Det kunne være, at der senere kom en anden bruger forbi med samme problemstilling.

Det er helt rigtigt som du har fået at vide af teknisk support, så måske er det kablingen mellem modem og router der har drillet. Kablet fra modemmet skal sidde i routerens "WAN"-port.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)