Spørgsmål

Problemer med svagt signal til internet

Hej,
Jeg fatter seriøst ingenting.
Tilbage i oktober/november, oplever vi problemer med vores netgear router fra yousee, da nettet køre meget langsomt. Yousee sender så en ny router til mig Sagemcom 3890, og da jeg sætter den til, bliver den ved med at blinke i downstream, og kan ikke få forbindelse til nettet.

Jeg skal så have en yousee mand ud og se på det, som laver om på vores installation i lejligheden(ellers en nyere lejlighed fra 2007) og han lover en løsning hvor det hele kommer til at spille maks. Det gør det så os, og jeg får en regning på 1-1100 kr.

Nu står vi pludselig med samme problemer igen, lige pludselig i går kan routeren igen ikke få forbindelse til nettet. Jeg forstår ikke hvordan sådan noget bare kan ske? Men nu skal vi så have en Yousee mand ud igen i morgen, og kigge på det. Sidste gang stod vi 3 dage uden net, og denne gang bliver det så 2 dage, virkelig frustrerende.

Er der andre som har oplevet noget ligende?
Jeg er ved at være godt træt og det er helt sikker sidste skud i bøssen, ellers må jeg prøve noget andet.

1 Kommentar

Omdømme 4
Badge +2
Jeg har oplevet problemer med afbrydelser, tabt konfiguration i router, der giver samme oplevelse, som du beskriver. Endvidere ustabilitet, pga. støj fra TV i andres installationer og indstråling fra mobilnettet. Problemer med levering af båndbredde pga. kraftig trafficshaping.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)