Spørgsmål

problemer med sagem router fast 3890

hejsa.

Jeg har haft en del bøvl med udfald på sagem router 3890. Det er mindst 1-2 gange om dagen jeg er nødt til at genstarte routeren for at kunne få internettet til at virke.
Indikationslamperne på selve routeren melder ikke at der skulle være noget i vejen med signal eller andet. jeg har forsøgt med at reset osv.
Er der nogen herinde der har en ide til hvad der kan være problemet?

4 Kommentarer

Hej zigg89,

Har døjet med det samme problem fra min 3890 de sidste 3 uger, uden at kunne finde en løsning til problemet.
Omdømme 3
Badge
Hej begge 2 ;)
Har selv oplevet det samme som i oplever. I mit tilfælde, så viste det sig, at modemet opdaterede fejl. Efter, at jeg fik besøg af en tekniker. Fik jeg konstateret, at YouSee havde fejl på deres router. Hvorefter, at jeg fik opdateret og fik om byttet min router. Til en der virker perfekt. Har ikke haft problemer siden ;))
Phoenix 73 skrev:

Hej begge 2 ;)
Har selv oplevet det samme som i oplever. I mit tilfælde, så viste det sig, at modemet opdaterede fejl. Efter, at jeg fik besøg af en tekniker. Fik jeg konstateret, at YouSee havde fejl på deres router. Hvorefter, at jeg fik opdateret og fik om byttet min router. Til en der virker perfekt. Har ikke haft problemer siden ;))

Spændende. Så må jeg lige give YouSee teknisk support et opkald her engang efter nytår. Tak! :$
Omdømme 3
Badge
sequoiia skrev:

Phoenix 73 skrev:

Hej begge 2 ;)

Spændende. Så må jeg lige give YouSee teknisk support et opkald her engang efter nytår. Tak! :$

Hvordan gik det? Fik du en løsning på din sag?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)