Svar

problemer med Netgear CG3700EMR

• Deltager
  • 4 kommentarer
Netgear CG3700EMR er blemet meget ustabil, mister hastighed og forbindelse.

Gælder både 2,4 og 5 Ghz.

Især efter øgning af hastighed til 80 Mbit.

Findes der et nyere og bedre modem/router end ovennævnte ?

MVH

JBN

icon

Bedste svar af Radiomanden 28 januar 2016, 17:52

Som der fremgår af hjemmesiden, så er C6250 et højhastigheds modem, det har også 5Ghz, forhør dig nærmere hos kundeservice 70704040.

Kører selv med et CG3000 og 80 Mbits der er ikke problemer, det modem har dog ikke 5Ghz.

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Som der fremgår af hjemmesiden, så er C6250 et højhastigheds modem, det har også 5Ghz, forhør dig nærmere hos kundeservice 70704040.

Kører selv med et CG3000 og 80 Mbits der er ikke problemer, det modem har dog ikke 5Ghz.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej
  •  og velkommen til YouSee Forum :D

Har du problemer kablet?

Har du prøvet at skifte kanal på mitwifi.dk?

• Ja jeg har problemer kablet.

Jeg har skiftet kanal fra 9 til 13.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
     Hvis der bruges en kablet forbindelseog ikke Wl-Fi, er det  ligegyldigt hvilken kanal det stilles på. Hvis du bruger Wi-Fi, er det jo ikke ligemeget hvilken kanal der bruges, det skal være det hvor der ikke er anden eller kun lidt trafik.

Kan anbefale at slå router funktionen fra, og købe dig en rigtig WIFI-router.

Havde problemer med PowerLines (PC'er) og WIFI (android, TV) havde masser af udfald. Der var cirka 30 minutter mellem hvert udfald og efter 10 sekunder var der forbindelse igen.

Jeg købte en Asus AC68U og det løste problemerne for mig. Det hjalp både på PowerLines og WIFI.

Vil det også løse problemet med at at hastigheden ikke kommer over ca. 30 Mbit,

trods det at der betales for 80/5 Mbit 

Selv med Kabel er det ikke muligt at opnå mere end 30-32 Mbit hastighed i download.

Der betales for 80/5 Mbit.

Hvor mon fejlen ligger ?

Omdømme 3

Badge +3
     Et godt bud er modemmet, det fremgår ikke om det er til høje hastigheder. Ring til kundeservice, så må de se på det.

Hvis du  kun kan får 30/2 med netkabel, så skal du nok kigge et andet sted.

Jeg havde fuld hastighed (90/30) via powerlines (netkabel), men WIFI kørte dårlig og havde tit udfald i forbindelsen.

Omdømme 3

Badge +3
    Derfor også foreslået at der ringes til kundeservice, så de kan se om der er en fejl, eller om det er modemmet der ikke kan bruges til de høje hastigheder.

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)