Problem med Netgear C6250EMR

Sidder med et mindre problem, jeg har flere computere på mit netværk, og af en eller anden grund, når jeg logger ind på den PC jeg normalt sidder og spiller ved, kan jeg ikke på webinterfaced se menu punktet Advanced Setup under Advanced fanen, dog hvis jeg logger ind på en af mindre andre maskiner, kan jeg godt se den. De køre begge samme Windows 7, bruger Firefox på dem begge, har dog også prøvet Chrome på den PC som ikke kan se menuen, og jeg kan ikke umiddelbart se at jeg evt. logger på anderledes på den PC som godt kan se menuen så ved ikke rigtig helt hvad det er der gør forskellen mellem de 2 maskiner :)

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Erroneus har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, jeg har præcis samme problem og har også bøvlet en del med det i dag.

Først virkede det ikke for mig i Chrome og Firefox, men virkede i IE for mig. Efter det virkede i IE, begyndte det at virke i Firefox og efter en rensning af cache, også i Chrome. Det er lidt sært og jeg kan ikke udelukket at Yousee har aktiveret noget hos dem, da jeg havde fat i dem og de skulle kigge dybere ind i det, men så har det godt været god timing de får det fixet, netop som jeg skal til at prøve i IE.

Prøv at tilgå den fra IE på din maskine og derefter prøv i private mode i firefox og chrome. Hvis det virker i private mode, skal du bare rense dine cache, så burde det virke.

Har lige prøvet i IE, og der ville den godt, prøvede så i Firefox private og også Chrome incognito men den ville ikke i nogen af dem

btw Hej Hoder, Dennis her :D

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Erroneus har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg syntes sq da nok at det nick virkede bekendt :P

Det er godt nok sært. Har ingen ide om hvorfor det er begyndt at virke her for mig i Firefox og Chrome.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)