Pris på 100 mbit abonnement ikke sat ned

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg har forstået at prisen på mit abonnement blev tilbage i foråret nedsat fra 399,- til 299,- - jeg så bare ikke noget til denne nedsættelse. Jeg skrev til yousee men intet hørt. Har lige ringet og haft en kuriøs samtale med Leif i Yousee Kundecenter. Jeg får oplyst at jeg fik tilbud om at få 300 mbit, den dag ude i fremtiden, det nu kommer, til samme pris, som jeg betaler nu, altså 399,- Jeg har intet set til sådan et tilbud. Jeg beder Leif sende mig noget på skrift om dette - dette er sjovt nok ikke muligt.

Jeg nævner derefter,at jeg gerne vil have refunderet forskellen på det jeg har betalt for min 100 mbit forbindelse tilbage til det tidspunkt,  prisen blev nedsat (april eller maj 2015) - det er heller ikke muligt, da jeg åbenbart IKKE reagerede på prisnedsættelsen, da den kom!!!! "Are you kidding me???" Jeg får kun tilbud om at skifte til den lavere pris (som jeg har været berretiget til fra dag et yousee selv har nedsat prisen for 100mbit fra 399,- til 299,-) fra nu af, men så mister jeg også det mystiske tilbud om at få 300 mbit, en dag ude i fremtiden, til 399,-

Jeg er ret sikker på at have set 300 mbit som officielt produkt på yousee.dk i juli, til 399 eller 449 - men nu er det helt væk fra siden, sjovt nok.

Hvad der foregå hos Yousee, må guderne vide, men helt normalt er det vist ikke...

5 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +1
Som jeg ser det kan du maks komme til at betale de officielle vejledende priser fra Yousee. Pt. er prisen 299 kr. for 100 mbit forbindelse, som det var blevet sagt til dig. Nogen af os er medlem af en antenneforening, og får lidt rabat der igennem, jeg giver 279 kr. for 100 mbit forbindelsen. 

På det tidspunkt hvor Yousee lavede nedsættelsen fra 399 til 299, der skal du have penge tilbage, hvis du sidan da har betalt den gamle 399 pris. Jeg kan ikke se det på andre måned. Ligeledes burde Yousee kunne sende dig det oplysningsbrev som kunderne (måske har fået)? Alt andet vil være mystisk.

Kan ikke være mere enig!

Jeg ringede igen, og fik fat i en Dan eller Dani - vedkommende her kunne godt se min mail fra juni, hvor jeg spurgte til prisforskellen, men kunne ikke svare på hvorfor jeg aldrig fik svar på denne. Han kunne tilbyde at kreditere tilbage til det tidspunkt jeg sendte mailen, dvs medio juni, men ikke længere tilbage (prisnedsættelsen skete vist i maj 2015). Jeg sagde jeg ikke kunne acceptere dette, men fik ikke mulighed for at tale med en leder.

Omdømme 4
Badge +1
Det siger lidt sig selv, at Yousee ikke kan lave en officiel nedsættelse af deres 100mbit pris til alle kunder (hvis dette er sket og det er sådan det reelt forholder sig), og så kræve den gamle pris for enkelte kunder, måske pga. af system problemer, det dur ikke. Der er sikkert sket en eller anden fejl i deres system, som har bevirket at tilbudet ikke slog igennem overalt.

Jeg har kørt m. 279 antennelaug prisen i et godt stykke tid, og har ikke bemærket noget brev om prisnedsættelser. 

Hvis brevet er sendt ud i maj, så skal pengene refunderes fra skæringsdatoen. Måske yousee tilbyder at betale dit Internet abonnement i en måned plus minus det løse, det ville være en typisk løsning :) Det er jo tilsyneladende en fejl fra Yousee's side, som skal godtgøres tilbage fra prisnedsættelsen.

Omdømme 1
YouSee gør bevidst tingene uigennemskuelige. Eksisterende 100 Mbit kunder får lovning på en kommende opgradering til 300 Mbit og beholder deres adgang til YouSee Play Musik. Dette dog typisk uden at man kan få noget at vide om, hvornår man kan få de 300 Mbit. Der sker ikke automatisk nogen nedsættelse af prisen. Vil man have nedsat pris må man ændre sit abonnement til den nye 100 Mbit, som ikke inkluderer YouSee Play Musik og som ikke opgraderes gratis til 300 Mbit.

Efter allerede sidste år at have oplevet andre kunder få opgraderet deres hastighed til 100 Mbit var jeg allerede af den opfattelse, at YouSee pisser på os kunder, der aftager de dyreste produkter. At de så i år opgraderes endnu flere mens vi andre fortsat betalte mere for samme hastighed gjorde bare tingene endnu værre.

Personligt valgte jeg at skifte til den nye 100 Mbit og spare 100,- om måneden.    

Det jeg ikke forstår er, hvorfor et produkt, som bliver sat ned i pris, ikke også bliver sat ned i pris for eksisterende kunder. De påstod på et tidspunkt, at man så kunne få 300 mbit til 399, men det står det jo allerede til på yousee.dk som alm. pris - hvorfor skal jeg så betale 100 kr om måneden ekstra fra medio maj 2015 og indtil jeg får de mytiske 300 mbit???? Det er da lige til EB

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)