Svar

Portforward Netgear C6250 - Synology Nas problemer.


Hej.

Jeg er ny kunde ved Yousee.

Jeg kan ikke få portforward til at virke, selvom jeg har gennemgået guiden i linket

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/bredbaand/opsaetning/port_forwarding.aspx

1. fast intern ip.

2. Lave portforward på de ønskede porte.

Men alligevel kan jeg ikke se de åbne porte på  www.canyouseeme.org/

Jeg har prøvet at nulstille både Nas og Netgear C6250. Og lave det hele forfra. Både med en anden intern IP og den samme.
Jeg har åbnet firewallen i Synologyen til de ønskede programmer og porte.

Hvis jeg kører konfigurer router i ekstern adgange i kontrolpanelet på Nas'en, så får jeg grønne V ved alle punkter på nær "kontrollerer netværksmiljø" der er en rød trekant.

Min Quickconnect fungerer.

Netværket fungerede perfekt før jeg fik Yousee internet.

Er der en ekspert, som kan hjælpe. Har prøvet næsten alt, men tror at det er en lille ting, der skal ændres i enten router eller på Synologyen.

På forhånd tak

_Kasper_

icon

Bedste svar af Alex3614 13 december 2014, 14:13

Hey drenge! Løsningen er denne. Under portforward fanen, sæt prik i "Always" og derefter "apply"

Så er portene åbne.

God Jul!

Se original

2 Kommentarer

Hejsa

Jeg henviser lige til din anden tråd, i det tilfælde du kan bruge de svar der er der. ;)

http://forum.yousee.dk/t5/Bredb%C3%A5nd/Portforward-Netgear-C6250/m-p/467#M62

 Løsningen på denne tråd KUNNE være min henisning til MS-ERIK's indlæg, Hvis altså det indlæg var med til at løse dit problem. og så må du i givet fald gerne klikke på accepteret som løst. 

Du kan også nøjes med at klikke på knappen ros ved MS-ERIKS svar, i det han faktisk har hjulpert på opfordring fra mig.  Tak.  :-)

Hey drenge! Løsningen er denne. Under portforward fanen, sæt prik i "Always" og derefter "apply"

Så er portene åbne.

God Jul!

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)