Portforward CG3700EMR

• Deltager
  • 8 kommentarer
Jeg har fulgt guiden på jeres hjemmeside ang portforwarding både med og uden windows firewall(har ikke kunne finde en firewall på routeren) og det virker ikke, jeg tester portene med http://www.canyouseeme.org/ og der står de er lukkede. 

Jeg har tv og bredbånd ved jer og intet andet selskab.

16 Kommentarer

Hej.. 

Jeg ved ikke om jeg er 100 % kompetent til at svare på dit spørgsmål, men jeg faldt over denne tråd " dog til en anden model end cg3700, men efter hvad jeg lige forstår ud af tråden, er det muligvis også din løsning, så tjek linket og sørg for at læse hele siden igenenm, løsningen kommer til sidst  : http://forum.yousee.dk/t5/Bredb%C3%A5nd/Portforward-Netgear-C6250/td-p/436/page/2

Mange hilsner herfra

Tak for dit svar, dog har det heller ikke hjulpet. Har prøvet alt fra min ende af ville jeg mene.

Bare lige for at være sikker : vi er enige om du både har lavet portforward som i guiden til netgear cg3700 samt bagefter sat prik i allways og derefter klikket apply ik? Sov godt
Ja det har jeg.

Okay øv havde lige håbet.. Nå men anyway jeg står til selv at modtage det samme cg3700 router som dig i løbet imorgen eller torsdag, hvis du ikke melder tilbage i tråden om at problemet er løst inden da, så vender jeg lige tilbage angående om jeg kan få det til at fungere .. Sov godt nu er det sengetid her
Okay nu har jeg prøvet at rode lidt med det og det her er mit resultat.

port: 14386 utorrent - den virker

port: 3000 - virker ikke

port: 3001 - virker ikke

port: 14000 - virker ikke

port 14008 - virker ikke

port: 13000 - virker ikke

Min utorrent går fint igennem, men det er de andre porte som jeg skal bruge

Stadig ingen som ved hvorfor det ikke virker?

Hej..

Så modtog jeg min router idag, dog blev det en Netgear c6250, men menuen ser ud til at være identisk med cg3700. Jeg havde ingen problemer med at portforwarde overhovedet, efter at have læst portforwarding guiden til cg3700, samt læst det link som jeg sendte til dig, som omhandlede portforwarding på c6250,og de erfaringer de havde med at klikke på allways og trykke apply under portforwarding. Nu ved jeg ikke hvor ny du er mht. dit Yousee internet, altså om du først lige har fået det, for det første du skal gøre er at ringe til Yousee om bede om en åben konfiguration på din router, sådan at du rent faktisk kan indstille routeren efter behag, det er et longshot da jeg ikke tror det er dit problem, men det var hvad jeg erfarede som ny hos Yousee..Håber du finder fejlen.. Desuden skal du bruge portnumrene omkring de 50000 til utorrent efter hvad jeg ved

det jeg tænker er om du muligvis bruger de forkerte porte generelt, dog lagde jeg godt mærke til du havde hul igennem til din utorrent

Som du kan læse, har jeg intet problem med utorrent port den går fint igennem når jeg forwarder den.

Det er de andre porte som ikke vil.

Jeg har bare åbnet den port som står i min utorrent , så det kan ikke være forkert sat op.

jeg ved med sikkerhed at du selv kan ændre din port i utorrent sådan at du får det maksimale ud af det, og at de porte man skal bruge til for eksempel utorrent ligger omkring portområdet ved de 50000, det jeg mener er at så får du det maksimale ud af det, og det er det som de forskellige torrent sider anbefaler.. dertil skal siges at jeg intet som helst kendskab har til opsætning af server og nas osv, så om der skal en anden slags portforwarding til på disse apparater,der bliver jeg dig desværre svar skyldig

Okay men utorrent bekymre mig ikke.

Er mere interreseret i at få de andre porte til at virke, da de er en smule mere vigtig

Jeg ved ikke om du har læst hele den tråd som jeg linkede til tidligere "men som dog kun var linket til side 2 i den 2 sider lange tråd", men her er der en som kommer med en del forslag, til nogle ting man kan prøve til portforwarding med diverse apparater, så tjek den ud hvis du ikke allerede har læst den. Det er godt nok som sagt tidligere til c6250 netgear routeren, men den ser identisk ud med netgear cg3700 routeren i indstillinger..Håber ikke det forvirrer mere end det gavner

whatsrestofme skrev:
2 sider lange tråd", men her er der en som kommer med en del forslag, til nogle ting man kan prøve til portforwarding med diverse apparater, så tjek den ud hvis du ikke allerede har læst den. 

off topic - Tip til dig:

Første tal er et direkte link til det indlæg du henviser til. 

Meddelelse 20 af 20 (112 visninger)

(Linien findes ud for hvert indlæg, nederst til venstre.)

Højreklik på det, kopier og sæt ind.

http://forum.yousee.dk/t5/Bredb%C3%A5nd/Portforward-Netgear-C6250/m-p/1111#M216

Har stadig ikke fået det til at virke på de porte jeg gerne vil.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)