Port Forwarding af C6250EM - VIKER IKKE!

• Deltager
  • 7 kommentarer
Hejsa alle sammen derude på nettet.

Jeg har rodet med port forwarding i mange år og alt det geil. - Men LIGE PRÆCIS denne router kan jeg ikke få lov til at åbne den eneste port. - og alle porterne er lukket ! - Da jeg har kørt en test fra 1 til 99999

Og alle får "port is closed" - Og jeg troede at yousee ville sige, at portene er lukket indtil du åbner dem..

For jeg har sat port forwarding til Always - Og sat TCP/UDP (Port - Port) og external IP (ANY) - Internal port (samme som external port) - også Internal IP 192.168.0.*

Og jeg kan stadigvæk ikke se "serveren" - fordi porten er blockeret!

hvad skal jeg gøre ?

//Morten aka Futz0r

43 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Futz0r

Velkommen til vores forum.

VI har desværre ikke en guide til hvordan det gøres på denne router, men vi har guides til hvordan det gøres på nogle af vores andre routere, det kan være det kan hjælpe dig.

Du kan se guiden her.

/Kevin.

Jeg har prøvet alt.. men hvergang jeg åben en port, så er den lukket alligevel :/

Det er som om, at man IKKE har tilladelse til at åbne porte!

Omdømme 1

Badge +1
Hej Futz0r

Prøv eventuelt at se denne tråd, hvor de snakker om det samme og har fundet en løsning.

Se tråden her

/Kevin

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Erroneus har modtaget fra andre medlemmer.

Det er desværre en piv ringe router :8

Jeg valgte at give den en chance, pga. den havde 802.11ac, men min Asus RT-N66U ryger på igen meget snart.

Der er ingen VPN funktionalitet i den, jeg har massive problemer med dens UpNP del, dens DMZ del og port forwards virker ikke ordenligt. Værst af alt, så oplever jeg random reboots med den.

Hejsa Kevin.

tror ikke at du forstår mig, når jeg siger at jeg har prøvet alt, dvs at jeg har læst alle forums igennem med port-forward and yousee banane og oldies guides igennem..

I N T E T VIRKER!

//Futz0r

Erroneus

Det er banan belastene ! For jeg kan ingengang komme på min server, fordi YOUSEE har blockeret min port til den server,

Og det er bl.a. derfor jeg vil have åben min port, selvom jeg gør som alle guides sigers. 

//Futz0r

Omdømme 1

Badge +1
Hej igen

Så er mit bedste bud at tage kontakt til os, så vi kan lave en ombytning af din router, hvis der skulle være en fejl på den.

Du kan tage kontakt til os her

/Kevin

Jeg har haft denne router i 5dage - og kan intet i den.. jeg kunne med den gode gamle cg 3200 mener jeg at den hed (den sorte)

men den nye som jeg har nu... C6250EM virker da af helved til inden for port-forwarding

Omdømme 1

Badge +1
Hej igen

Mit bedste bud er stadig at lave en ombytning af dit modem, så vi kan se om fejlen ligger der, da andre godt kan få det til at virke med det modem.

/Kevin

Har du tjekket og dobbelttjekket din firewall-opsætning? En firewall er kendt for at lave unoder.

Til din test: En port bliver ikke "åben" bare fordi du forwarder den. Der skal også være en tjeneste på din computer, som svarer på den pågældende port.

Hvad er det for en port? :-)

Hejsa :)

Jeg har port-forwarde den, og jeg har rodet med det i 1000 år :P - og det er ligemeget hvilken port jeg prøver og åbne.. så er den blockeret.. :/

selv med en expert har siddet her og prøvet også.. og han kunne heller ikke :/

Jeg fik det til at virke på min.... det skal slås til...

Check lige over listen af port forwards, om den står til never eller always ;-)

Det ved jeg.. - OG mit er slået til, og har haft genstartet routeren og alt det geil der... - men alligevel er portene lukket..

jeg kan heller ikke åbne en port til mit kamera

Jeg har samme problem . 

Siden i dag - hertil aftenen er ALT lukket ned. 

Har Netgear 6250 mener jeg at den hedder - den nye til 300mb .. 

Den står i bridge mode, og har gjort det siden dag 1 jeg fik den. 

Min NAS er braget ned.. ingen forbindelse.. Tænkte at mit modem var bananed.. 

Reinstallerede mit Asus RT-ac68u modem med Merlin firmware.. spiller for fuld hammer, men port forwarding virker ikke på noget som helst.. :( 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Erroneus har modtaget fra andre medlemmer.

Det er ikke samme problem.

Hvis du har din yousee netgear router til at stå i bridge mode, så er NAT delen slået fra i netgear routeren og alt port-forwarding forgår i din Asus router.

Tjek din asus router at den har en WAN IP der faktisk også er en WAN IP og ikke en 192.168.x.x adresse. Hvis den har en rigtig WAN IP, så fungerer bridge mode fint og dit problem ligger mere sandsynligt i Asus routeren.

Det har jeg skam styr på alt sammen ,men tak for input... 

Min router har WAN ip , der er ingen ændringer lavet.. men ligemeget hvilket sites jeg kommer ind på, så er der bare time outs .. 

Der er 0 porte åbne, ikke engang port 80 , eller ftp 21 , 22 er åbne.. selvom de er åbnet. 

Hejsa,

Har lige modtaget en C6250EMR og har samme portforward problem. Det underlige er, at nogle porte virker mens andre er blokerede. I mit set-up har jeg behov for flg. porte skal forwarde's:

Virker ikke:

Alarmsystem: Port 2197+2198

Alarmsysm remote app: Port 7091

Synology NAS: Port 39001

SmartHouse styring af lys: Port 502

Underligt nok virker følgende:

Overvågningskamera: Port 49153 -

EyeTV (streaming af TV signal fra iMac til iPhone/iPad): Port 2170

Alle disse port var sat på min gamle router fra YouSee - en Netgear CG300 - og virkede 100%. Jeg har fulgt anvisningerne til punkt og prikke, men nogle af portene virker altså stadig ikke. Kigger man på nettet ser man, at YouSee efter sigende IKKE skulle blokere for nogle af de porte jeg skal bruge - men ak og ve ... Der er stadig ikke hul igennem. Efter 2 døgn uden alarm er det jo ved at blive kritisk ... YouSee support (1st level og den udvidede) kunne ikke hjælpe - efter deres udsagn viste de ikke rigtigt meget om portforwading. Det er jo noget af et udsagn, når man sælger et produkt, og man efterfølgende ikke har ekspertisen til at supportere det.

Er der nogen derude som har svaret???

Hej

Jeg har samme modem/router og jeg har ingen problemer?

Her er min opsætning;

Please select the service type.
Port Forwarding
Port Triggering

Port Forwarding
Never
Per Schedule  
Always -- Denne skal være hak i. Ved ikke hvorfor den ikke kom med her?
3FTPTCP: 20 ~ 21AnyTCP: 20 ~ 21192.168.0.XX
Det spiller max hos mig og jeg kan tilgå min NAS og FTP udefra også... ;)

//Engin

Okay jeg prøver lige at komme nærmere sagens kerne her.

Jeg har selv en C6250EM egenhed. Den virker fint og alle mine portforwards til min server fungere som de skal.

Så jeg vover påstanden og siger at det er et konfigurations spørgsmål.

Prøv følgende setup eksempel:

1. Log ind på routeren via dens IP

2. Vælg Advanced -> Advanced Setup -> Port Forwarding / port Triggering

3. Tryk på "+ Add Custom Service"

4. Udfyld felterne

5. Tryk på "Apply"

Vigtigt:

- Brug ikke et wildcard som fx. 192.168.0.* men en fast ip fx. 192.168.0.10

-  Der skal være et program som svare på den port du åbner fx. Apache webserver på port 80

Denne opsætning skal virke hvis du har gjort det rigtigt, virker det ikke ville jeg nok bede om en ombytning.

Det sjove af det hele.. Det er nemlig lige det jeg har prøvet.. men stadigvæk "lås" :(

Og ja, jeg kan sagtens komme ind og skrive det.. men den "åbner" ikke for porten alligevel :(

okay så ligger fejlen nok andensteds.

Hvis du vil tilgå fx. Apache fra din udadgående ip skal apache sættes op til at svare på den og ikke på 127.0.0.1 / 192.168.0.XX.

Det vil være nemmere at hjælpe hvis du kunne gå lidt mere i dybten med hvilken service du gerne vil åbne op for.

Fik du noglesinde løst dette problem med at åbne porte..

Har selv problemer, åbner porte og alt ser rigtig ud men når man tester dem så de lukket ?

Jeg er pt. igang med at blive kastet fra og tilbage mellem Yousee og Netgear support, ingen af dem vil yde support da de henviser til modparten...

banan man bliver træt :@

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
PW fortæl detaljeret, hvad du har gjort. Jeg har også flere portforwards på 6250. De problemer jeg har haft, har alle været fejl 40 ;-)

1. indtastet forkert IP

2. Glemt at starte server

3. Glemt at gøre server aktiv

I nogen routere siger min erfaring mig, at der kan gå kludder i registreringen. Løsningen er at slette den og starte forfra. Om det også gælder 6250, skal jeg dog ikke sige (endnu).

Først har jeg lavet en fast ip til min Mac..

Derefter gået ind i Port Forwarding / Port Triggering, valgt Always, Add Custom Service, valgt div. porte og tastet min ip til min Mac.. Har prøvet at slette og installer igen og igen osv....

[img]363iB3FA7A7284A0DF3C.png[/img]

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P