Svar

Port forward på Port 80

Jeg har behov for at forwarde port 80 og 443 - Men efter opgradering til et nyt Modem Sagem3890 kan jeg ikke få det til at fungere.
Er der noget specielt der skal gøres når det er WEB porte ?
icon

Bedste svar af kim_ras 29 maj 2018, 08:22

Jeg har det til at virke, Mine første test var fra em maskine på det samme netværk og det virker ikke, men hvis jeg kommer på ydersiden af netværket så virker det.

Som bonus info så behøver man ikke at disable WAN Blocking eller at definere DMZ Host..
Så alt man behøver er at reservere en statisk DHCP adresser og Port forward.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Nej, der ikke noget specielt, som skal gøres med web porte. Det er kun hvis du skal sætte en mail server op, at du skal ringe til YouSee, og bede dem stoppe blokeringen i router af port 25.

Flere har kæmpet lidt med port forward, og søger du i forum ser du forskellige opskrifter. Jeg har selv en 3890, men har ikke haft behov for en port forward endnu. Har du slået WAN blocking fra? Så vidt jeg husker skal den slås fra.
OK Jeg må fortsætte med at prøve.. Jeg har WAN Blokking fra.. Jeg vender tilbage hvis jeg finder noget..
Jeg har det til at virke, Mine første test var fra em maskine på det samme netværk og det virker ikke, men hvis jeg kommer på ydersiden af netværket så virker det.

Som bonus info så behøver man ikke at disable WAN Blocking eller at definere DMZ Host..
Så alt man behøver er at reservere en statisk DHCP adresser og Port forward.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)