Playstation Plus til eksisterende kunder

Hej YouSee.

Jeg har 60/12mbit hos jer, og kan se at I er begyndt at give kunder med min forbindelse en kode til 1 års Playstation Plus abonnement. Er det muligt at jeg også kan få det, som eksisterende kunde?

Hilsen Kasper

10 Kommentarer

Det kunne jeg også godt tænke mig :) 

Har samme pakke og kunne godt tænke mig at høre om gældende kunder, da det helt klart er noget jeg kunne benytte :)

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Erroneus har modtaget fra andre medlemmer.

Hvor ser du det henne?

Det lyder da spændende :)

Nevermind, fandt det hurtigt selv.

http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1416816812&rss

Det kunne jeg også godt tænke mig
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Torsdag den 27.11 kan I måske få svar på dette her på facebook http://forum.yousee.dk/t5/Bredb%C3%A5nd/I-morgen-kl-13-er-Martin-fra-vores-bredb%C3%A5ndsafdeling-klar-til-at/td-p/413
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det svar, der kom på Facebook om eksisterende kunder med de høje hastigheder, var ikke noget svar på spørgsmålet.

Jeg har lige talt med kundeservice og de fortalte, at bestående kunder IKKE kan få det tilbud. Det er for ringe.

Hvis man gerne vil ha' PlayStation Plus, kan man nedgradere til en lavere hastighed og kort efter opgradere igen. Pris 99 kr. Det er så det beløb, gamle kunder må slippe for at få PS Plus.:(

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

joern skrev:
Det svar, der kom på Facebook om eksisterende kunder med de høje hastigheder, var ikke noget svar på spørgsmålet.

Jeg har lige talt med kundeservice og de fortalte, at bestående kunder IKKE kan få det tilbud. Det er for ringe.

Hvis man gerne vil ha' PlayStation Plus, kan man nedgradere til en lavere hastighed og kort efter opgradere igen. Pris 99 kr. Det er så det beløb, gamle kunder må slippe for at få PS Plus.:(

Og det var rigtigt mange gange de gentog dette for kunderne, når der gentagne gange blev spurgt om det. men der kommer nok ikke nogen melding fra Yousee herinde 

mich skrev:Og det var rigtigt mange gange de gentog dette for kunderne, når der gentagne gange blev spurgt om det. men der kommer nok ikke nogen melding fra Yousee herinde 

Nææ - det gør de jo nok ikke, for den enenste melding Forum teamet  kan komme med, er vel det som Jørgen har fået at vide af kundeservice og af de svar der er givet på FB.  Jeg må da nok sige at hvis de skulle komme med andre svar, så ville der da være et af stederne, der ville virke utroværdig, og mon Yousse vil risikere det - Jeg tvivler. ;)

Men bortset fra det, så begriber jeg ikke, at gamle kunder ALTID bliiver ladt i stikken, når der er knaldtilbud til nye kunder.  Hvorfor søren kan der ikke udtænkes en plan for hvad gamle kunder kunne tilbydes?  

hmm - når nu det tilbud træder i kraft, kunne jer der i forvejen har den høje hastighed jo prøve at ringe for at spørge om det er bedre at miste en kunde.

Eller kan i komme i tanke om en bedre løsning?. Jeg tror bestemt ikke vi skal regne med at Yousse tager initiativ til at ringe de gamle kunder op.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg har nu prøvet at ringe til YouSee igen. Den flinke medarbejde opsagde mit abonnement (60/12) og tegnede et nyt (60/12). Ingen omkostninger. Ulempen er så, at man mister musik på sin brebåndsforbindelse, men da jeg har YouBio Plus, beholder jeg musik med YouSee Play. Mobilkunder hos YouSee kan også beholde musik via mobilabonnementet.

Sådan!

Lyder som en rigtig god løsning på tråden! 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)