PC mister internetforbindelse.

• Deltager
  • 4 kommentarer
Hej. Hver gang jeg starter PC'en er der ingen internetforbindelse, men når jeg så genstarter er forbindelsen OK.

Problemet er startet for nylig .

Jeg har en kabel-forbindelse. NetGear CG3000 og Airport Extreme Router.

Tak på forhånd !!

9 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Er der samme problem med andre enheder.? Hvis ikke, så kunne det være et problem med netkortet, prøv at af installere det, genstart, så vil det installere igen og e.v.t hente ny driver hvis tilgængelig.

Hej. Jeg har prøvet at fjerne netværkskortet og derefter genstarte computeren , så den bliver geninstalleret.

Problemet er det samme.

Når jeg starter computeren vil den ikke logge på nettet, så går jeg ind på system og enhedshåndtering på netværkskortet og vælger  "Søg efter hardwareændringer" så finder den netværket,

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Er problemet også tilstede med andre enheder.

Nej. Det er kun netværkskortet.

Omdømme 3

Badge +3
 Er der samme problem når der bruges Wi-Fi.?

Nej. Det er kun den faste forbindelse.

Omdømme 3

Badge +3
Det kunne da tyde på et problem med netkortet i forbindelse med brug af kablet forbindelse.

Jeg tror efterhånden at det er Routeren, der måske er forkert indstillet. Er der ikke nogen derude der ved noget om Airport Extreme og opsætning ?? 

Omdømme 3

Badge +3
 Når der ikke er problemer med andre enheder, så må fejlen være i den enhed hvor problemet er tilstede.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)