Oversigt over udrulning af 300 Mbit

Vis første besked

42 Kommentarer

Omdømme 2
Man kunne ikke vælge bland selv på den, den kostede i øvrigt 399 kr og der var et 1 års PS+ abonnement med.

Hvad jeg kan læse fra bestillingen så skal jeg have et nyt modem, men det tjekker jeg lige med dem i morgen. Mit nuværende modem får også lige en genstart i morgen, har ikke lyst nu hvor der er Super Bowl :)

øv med bland selv.. 180 / 180 havde ellers været nice :)

prisen er jeg overrasket over.. kun 50 kr mere end jeg giver nu for 80 / 40

Omdømme 2
Ja prisen var også en overraskelse for mig.

Der skal nyt modem til, men ros til Yousee som allerede har sendt det, så det skulle være der i morgen :O

Omdømme 4
Badge +5
Yousee udruller løbende 300 Mbit i Danmark. Du kan skrive dig op og blive orienteret lige så snart det tilbydes på din adresse. Skriv mig op

Omdømme 2
Post DK er bange for sne, så det tog en dag mere at få modemmet.

Men det er her nu og forbindelsen skyder afsted med 340/60

http://www.speedtest.net/my-result/4118931173

Der er dog en bug i den nye Netgear Router C6250EMR, så jeg mangler et helt menu punkt hvor jeg kan redigerer i port forwards osv. Det er fejlmeldt til Yousee, som kigger på det.

300mbit

Omdømme 2
Oki det er et problem med dens CSS, virker i IE... :D

Og ligepludselig virker det i alle browsere, sært :)

Ja i pressen, på nettet. Fra stofa og yousee direktører. Har ikke lige linket. Kl. Er 0.30 nat.

Men intet konkret kunde relateret eller om hvordan det fair use/eller brug bliver, for foreninger, forbindelser eller gamle eller nye abb, og kunder

ulvus skrev:
Ja i pressen, på nettet. Fra stofa og yousee direktører. Har ikke lige linket. Kl. Er 0.30 nat.

Men intet konkret kunde relateret eller om hvordan det fair use/eller brug bliver, for foreninger, forbindelser eller gamle eller nye abb, og kunder

Hej igen Ulvus.

Jeg har selv ikke kunne finde noget som helst omkring det på nettet, og Yousee supporten på facebook har meldt tilbage at der ikke er planer omkring dette.

Stofa har fjernet deres forbrugsgrænser/fairyouse, men er du sikker på at du også læste det som at Yousees direktør ønskede at fjerne Yousee's "fairyouse" begænsninger? 

Det ville være fint hvis du kunne finde linket igen.. :)

Mvh. Jesper.

Omdømme 2
Men så melder sig et andet spørgsmål, hvad er fair use grænsen på 300mbit linier...

Omdømme 4
Badge +5

Erroneus skrev:300mbit

Ret vildt med en ping 1 ms, det synes jeg ellers normalt kun man ser på fiber.

Omdømme 4
Badge +5
"Hej Emil. Der er ikke fairuse-grænse på vores 300 mbit forbindelse. ^L"

https://twitter.com/YouSeeDK/status/564825617636790272

Omdømme 2
Jeg tror jeg ramte den rigtige server der, fordi jeg ligger omkring ping 11-12 på pingtest, men det er nu også ganske fint.

Ingen fairuse, det kan jeg godt acceptere, hvis det viser sig at være sandt :D

Omdømme 4
Badge +5

"Der er ingen fairuse på 300 mbit, så hvis vi skriver at der er et andet sted, er det forkert. ^L"

Omdømme 2
God nyhed, takker for opklaringen.

Omdømme 4
Badge +5
TDC investerer i 2015 cirka 165 millioner kroner på udbygning af coax nettet, som blandt andet muliggør lanceringen af 300/60 Mbit/s bredbånd

Udrulningen i resten af første halvår omfatter følgende områder.

Udrulningen i resten af første halvår omfatter følgende områder

Kilde: TDC Wholesale

Omdømme 7
Badge +7

Emil skrev:
TDC investerer i 2015 cirka 165 millioner kroner på udbygning af coax nettet, som blandt andet muliggør lanceringen af 300/60 Mbit/s bredbånd

Udrulningen i resten af første halvår omfatter følgende områder.

Udrulningen i resten af første halvår omfatter følgende områder

Kilde: TDC Wholesale

Så er tidsplanen røget. Ingen 300 i Aalborg i april.

Omdømme 1
Har også fået 300/60 dog er ping mellem 12-16 på speedtest.net. Regner i med at opgradere så der er helt hul igennem ? Altså 0-5 ping eller hvad? :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)