Opsætning af gammel "webspeed" Mail adresse

• Deltager
  • 1 kommentar
Så er det den tid igen .. 

Har endelig fået moderen til at købe en moderne telefon som kan sende og modtage mails

Og så har vi misæren med (TDC)/Yousee igen /suuuuuk

Hvilken pop3 server .. den gamle var mail.dk .. men i dag hedder den jo yousee.dk

ok .. og hvordan var det lige med den 12 cifrede brugerid .. nå nej det har de også lavet om på

men hvor er det lige man får tilsendt den KOREKTE login/pw kombination, for jeg har været igennem 

samtlige af de gamle logins/pw der har været i brug uden held til at logge in på den dumme pop3 server.

Ja .. webmail virker fint men er ikke brugervenligt nok. Ikke et ord om Microsoft Win 8/10's manglende support af pop3/asmtp, når nu TDC/Yousee ikke bruger IMAP servere endnu ... Det er også kun snart 10 år siden de kome frem

Skal bare have sat en pop3/asmtp login op i gmail på en Doro Liberto 820.

Er uddannet inden for IT, og har stadig ikke lært at greje hvorfor Yousee ikke kan lave et bare nogenlunde brugervenligt administrationsværktøj, når man har både email/internet/TV igennem deres ikke helt billige kabler.

Hvis der er nogen der har lidt hjælp hører jeg gerne lidt forslag eller rants ..

nu fik jeg jo luft for lidt af mine frustrationer (undskyld Yousee .. men i er ikke altid helt lette at danse med) :)

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
pop3.yousee.dk og asmtp.yousee.dk

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)