Opgradering af bredbåndshastigheder på Mandag 1. December 2014

• Bruger
  • 20 kommentarer
Hej

Jeg har hørt en fugl synge om at hastighederne bliver opgraderet på mandag - til samme priser.

Feks. bliver 60/12 til 100/20.

Mails med ændringerne er allerede sendt ud til nogle kunder.

Gælder dette alle kunder og bliver alle hastigheder opgraderet?

Rart at vide - bare så supporten ikke bliver overbelastet af henvendelser :)

Nogen som sidder inde med en slags officiel info?

21 Kommentarer

Det gælder ikke alle kunder. Så har du ikke fået en mail, er du nok ikke en af dem, er mit gæt.

Har ikke før hørt om at Yousee laver forskellige priser / hastigheder for kunderne - uanset om der visse steder er problemer med hastighederne eller ej.

Så det skulle undre mig meget hvis de nye hastigheder ikke gjaldt alle kunder - ved samme hastigheder.

De har bekræftet på facebook, at det ikke gælder alle med 60 Mbit. Denne forskel har de lavet mange gange før.

Det eneste jeg lige kan finde er:

YouSee Hej Søren

Det er på nuværende tidspunkt ikke planen at andre hastigheder skal have en lignende opgradering - jeg vil dog ikke udelukke at det sker i fremtiden.

Det var et svar til en 60/12 kunde.

Kan ikke se at der står noget med at kunder med samme hastighed ikke bliver opgraderet ens.

Kan du finde det frem?

Ja, trofaste kunder får en lang næse som sædvanligt :catmad:det er sikkert kun kunder med et meget lavt forbrug der bliver opgraderet... min 60/12 hedder stadig 60/12 pr. 1/12-2014

Endnu en grund til at opsige sit yousee bredbånd.......

Måske Yousee opgraderer alle 60/12 men har valgt at gøre det i etaper. Det er også interessant at se hvad der skal ske med eksisterende 100/20 kunder. De betaler jo reelt 100,- mere for et produkt end disse særligt udvalgte kunder. Omvendt er 100/20 til 299,- næsten for konkurrencedygtig pris. Yousee plejer bare at følge markedet, ikke starte en priskrig.

Bare jeg fik at vide hvem/hvorfor folk blev opgraderet, ville jeg være tilfreds - næsten.

En gratis opgradering ville naturligvis være bedre :)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
YouSee giver selv en forklaring, der svarer til "goddag mand økseskaft".

Tænk hvis A og B, der begge gerne vil ha' en ny bil. For 200.000 kr. får A den meget skrabede model, mens B får luksusudgaven til samme pris. Tror I A vil være tilfreds? Det skal lige bemærkes, at A og B købte ved samme forhandler.

Jeg kan sagtens forstå, at begge grupper, der betaler for meget, er utilfredse. Altså både dem med 60/12, der skal betale det samme, som andre kunder betaler for 100/20. Dem, der betaler 399 kr. for 100/20, betaler altså 100 kr. for meget.

Miisundelig? Nej, men utilfreds.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Trofast kunde med stort forburg og gratis opgradering ;)

Blev du også opgraderet den 1.?

Tænker på om der mon er en langsom udrulning i gang henover landet.

Omdømme 2

Badge +3
Det gjorde jeg.

Stoppede Yousee helt med at opgradere deres kunder?

Føler mig lidt snydt over at nogle Yousee kunder opgraderes gratis, mens andre ikke gør.

Bum bum bum........

Sune skrev:

Stoppede Yousee helt med at opgradere deres kunder?

Føler mig lidt snydt over at nogle Yousee kunder opgraderes gratis, mens andre ikke gør.

Bum bum bum........

Jeg synes de gør forskel konstant. Det kan også være, det er for at gøre plads til deres 300 Mbit-lancering. Hvis du bor et sted med stor mangel på båndbredde, så duer det jo ikke at opgradere mange kunder gratis :-)

Ser ud til at en udrulning af 60/12 -> 80/30 er i gang.

Hvis i går ind under 'Mit Yousee' kan i se at i kan vælge nye hastigheder ved bland selv.

Virker dog ikke endnu.

Min 60>80 mbit upgrade er slået igennem nu. Gik ind på bland selv og valgt hastighed...

Jo tak, det har jeg lige gjort :)

Der står i mail at det vil ske automatisk - så jeg skal ikke ind og klikke på anden hastighed selv ogt evt risikere man stiger i abb.  - jeg har 60/12 og fik mail som lød sådan :

"Vi vil gerne give dig noget ekstra og sætter derfor din bredbåndshastighed op fra 60/12 Mbit til hele 80/30 Mbit. Det koster dig ikke noget og ændringen slår automatisk igennem i dag 12. januar. Du beholder selvfølgelig alle dine fordele hos os."

Men den er ikke ændret i test eller udner bredbånd efter logind i MITYOUSEE - dog er dagen ikke omme endnu, men har nogen fået det automatisk ændret (har genstartet modem) som der står det bliver ?

PAS PÅ MED AT OPGRADERE!!!

Hvis du er glad for Yousee Musik, så lad vær med at opgraderer, da denne funktion ryger sammen med opgraderingen:-(

Omdømme 2

Badge +3

jens3500 skrev:
PAS PÅ MED AT OPGRADERE!!!

Hvis du er glad for Yousee Musik, så lad vær med at opgraderer, da denne funktion ryger sammen med opgraderingen:-(

Jeg blev automatisk opgraderet fra 60/12 til 100/20 i december, og jeg mistede ikke YouSee musik. Men hvis jeg selv prøver at skifte hastighed på http://yousee.dk/Bredbaand/Overblik.aspx får jeg denne besked. Fik du ikkke den?
[img]76iA28BC1582E0C58AC.png[/img]

Har du selv opgraderet eller mistede du YouSee Musik ved YouSees automatiske opgradering, fordi det kan jeg ikke forestile mig.

SÅ nu er der knald på i hastighedestest herhjemme - 90/28 - i går havde jeg 60/12 - så rart gratis at blive opgraderet - nu mangler de bare at rette det i MIT YOUSEE under mine produkter, men lækkert !

Jeg fik ikke den vedhæftede boks, da jeg skiftede.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)