Svar

Opgadering af hastighed

Har modtaget en mail fra YouSee den 19. maj om opgadering af bredbåndshastighed fra 20/4 til 50/5.

Den 23 maj afhentes et nyt modem i TDC/YouSee butikken og jeg får det installeret. Får oplyst i butikken at når jeg har fået en mail fra YouSee er min hastighed allerede sat op. 

Men det er ikke det der er sket, jeg kører stadig med en hastighed på 20/4 Mbit.

Hvad er årsagen til det?

icon

Bedste svar af JensJørgen 31 maj 2015, 12:53

Hejsa

Lige for at sfslutte min tråd kan jeg nu oplyse, at min hastighed er sat op.

Har lige tjekket hastigheden på både YouSee og Speedtest til 55,64/5,74, alså mere en de lovede 50/5 Mbit

Så det er super YouSee :) :) 

God søndag

Se original

12 Kommentarer

Hvilken hastighed kan du se på

https://aktiver.yousee.dk/

?

Hvis der stadig står 20/4 er du ikke opgraderet endnu. Hvis du ikke vil vente på den automatiske hastighedsopgradering, kan du evt. opgradere på Mit YouSee under Bredbånd->Køb bredbånd. Det vil sikkert koste 0,00 kr. Det gjorde det i hvert fald for mig, da eg opfraderede fra 80/30 til 80/40.

Mit opgraderingsforløb:

Jeg blev opgraderet i deres system, hvor den nye hastighed kunne ses på mit yousee. Hastigheden var dog endnu ikke sendt ud til modemmet - aktiver.yousee.dk viste således den gamle hastighed. Jeg opdaterede modemmet ved at trykkede på bland selv-knappen på mit yousee (modemmet genstarter).

Ellers slutter opgraderingsperioden først om 14 dage.

Sigvard skrev:
Hvis du ikke vil vente på den automatiske hastighedsopgradering, kan du evt. opgradere på Mit YouSee under Bredbånd->Køb bredbånd. Det vil sikkert koste 0,00 kr. Det gjorde det i hvert fald for mig, da eg opfraderede fra 80/30 til 80/40.

Det med at ændre hastigheden selv: Krøllen er, at man mister rettigheden til musiktjenesten (hvis man altså har den).

Tak for dit svar 

Min hastighed er pt. 19,49/4,62. 

Hmm..

Hvis jeg følger din beskrivelse vil prisen stige fra 219 til 249 kr./mdr. , men jeg havde opfattelsen at det vil koste 0 kr. at opgradere, eller hvad YouSee ??

Ja så skal du ikke gøre det jeg foreslog.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Sigvard skrev:

?

Hvis der stadig står 20/4 er du ikke opgraderet endnu. Hvis du ikke vil vente på den automatiske hastighedsopgradering, kan du evt. opgradere på Mit YouSee under Bredbånd->Køb bredbånd. Det vil sikkert koste 0,00 kr. Det gjorde det i hvert fald for mig, da eg opfraderede fra 80/30 til 80/40.

Fra 80/30 til 80/40? 80/30 bliver til 100/30 uden beregning.

Omdømme 3

Badge +3

JensJørgen skrev:
Har modtaget en mail fra YouSee den 19. maj om opgadering af bredbåndshastighed fra 20/4 til 50/5.

Den 23 maj afhentes et nyt modem i TDC/YouSee butikken og jeg får det installeret. Får oplyst i butikken at når jeg har fået en mail fra YouSee er min hastighed allerede sat op. 

Men det er ikke det der er sket, jeg kører stadig med en hastighed på 20/4 Mbit.

Hvad er årsagen til det?

Hos mig blev hastigheden ikke opgraderet før mailen. Der stod bl. a.:

Vi er glade for at have dig som kunde hos YouSee.

Vi opgraderer nu vores net, så vi kan levere endnu højere hastigheder på YouSee Bredbånd. Det skal du også have glæde af. Derfor sætter vi nu din hastighed op fra 80/30 Mbit til 100/30 Mbit, så du får endnu mere for pengene.

Den højere hastighed koster naturligvis ikke ekstra, og ændringen slår automatisk igennem senest 12. juni 2015.

Du beholder selvfølgelig alle dine nuværende fordele med YouSee Bredbånd, hvor du bl.a. kan se de fleste af dine tv-kanaler på mobil, tablet og pc.

joern skrev:

Sigvard skrev:

?

Jeg ville hellere have mere upload

Omdømme 3

Badge +3

Sigvard skrev:

joern skrev:

Sigvard skrev:

?

Jeg ville hellere have mere upload

Du svarer ikke på spørgsmålet.

Hejsa

Har lige tjekket hastigheden på både YouSee og Speedtest til 55,64/5,74, alså mere en de lovede 50/5 Mbit

God søndag

Den afsløring var der da ikke meget ved :o

JensJørgen skrev:
Hejsa

God søndag

Hej JensJørgen

Du skriver at dit net er opgraderet, men du har glemt at mærke din tråd  accepteret som løst

PS. Det er kunder der svarer her - ikke folk fra Yousee  ;)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)