Svar

Nyt bredbånd og modem, stadig gamle hastighed

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har skiftet mit gamle bredbånd, 40/6mbit til 100/20mbit under mit yousee under bredbånd. Jeg trykkede på knappen "skift abonnement" ved siden af mit 40/6mbit bredbånd til at skifte det til 100/20mbit bredbånd.

2 dage efter fik jeg det nye modem, og fik det sat op. Men ved aktiveringsportalen stod der stadig at jeg havde det gamle 40/6mbit og ikke det nye, 100/20mbit bredbånd, og jeg kunne ikke vælge andre, kun klik på næste. Efter ca. 400 sekunder fik jeg internet, men det var stadig kun 40mbit download og 6mbit upload jeg havde iflg. speedtest hjemmesiden.

Jeg kiggede så også under mit yousee og under bredbånd, og der står der at jeg så betaler for 2 bredbånd nu, altså både 40/6 bredbånnet og 100/20 bredbånnet? Hjælp?

icon

Bedste svar af majah 26 marts 2015, 18:17

Hej anleas

Jeg syns du skal ringe til Yousee kundeservice. Det kan da aldrig gå at du betaler for to brebånd. 

Når du aligevel har dem i røret så få dem til at måle din hastighed. Du skal nok være forberet på, at de spørger om det er en kablet forbindelse der måler 40/6?

En trådløs HI-FI forbindelse er ikke altid lige så hurtig, da der lettere kan være støj på forbindelsen.

Meld gerne tilbage hvad du finder ud af.  Det kan jo også være andre har et tip..  

Se original

1 Kommentar

Hej anleas

Jeg syns du skal ringe til Yousee kundeservice. Det kan da aldrig gå at du betaler for to brebånd. 

Når du aligevel har dem i røret så få dem til at måle din hastighed. Du skal nok være forberet på, at de spørger om det er en kablet forbindelse der måler 40/6?

En trådløs HI-FI forbindelse er ikke altid lige så hurtig, da der lettere kan være støj på forbindelsen.

Meld gerne tilbage hvad du finder ud af.  Det kan jo også være andre har et tip..  

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)