Nye (ringere?) internetforbindelser

Efter TDC og Yousee er slået sammen, synes jeg at tilbud på bredbånd, er blevet markant ringere.

Jeg ved ikke om det bare er en "fejl" ved mig.

Men f.eks., så er den bedste forbindelse jeg (ifølge hjemmesiden) kan skifte til, en 40/10Mbit forbindelse, til 289 kr om måneden.

Jeg har pt en 80/20Mbit forbindelse, til 259 kr om måneden.

Så vil høre: er jeg den eneste der oplever dette?

For synes da det virker lidt mystisk.

7 Kommentarer

Jeg får skiltet "Der sker lige nu ændringer i dit YouSee-abonnement...Indtil disse ændringer er på plads, kan vi kun hjælpe dig over telefonen". Det har jeg fået siden ... engang i januar, tror jeg.

Det er tilsyneladende kun adsl-forbindelser, som der oplyses om. Coax forbindelser, som jeg tror du har, kan jeg ikke længere finde oplysninger om

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det kan der nemt findes ud af hvor der kan leveres på adressen, ved at indtaste adressen. Det gælder også for TV.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hmm. Jeg kan fint komme ind på siden ved brug af adresse og log In.

Omdømme 3

Badge +3
Underligt, har som skrevet lige prøvet at komme på siden, og det kunne jeg. Bestilte også ny Bredbånds forbindelse derfra for nogle måneder siden.

Når jeg logger ind, og vælger "bredbånd", skriver de bare i en gul boks:
"Vi kan desværre ikke hjælpe dig online

Kontakt venligst Kundeservice på 70 70 40 40 for at få hjælp til din bestilling eller bliv ringet op."

Tidligere var det den 40/2 forbindelse eller sådan noget, den foreslog.

Den har også i en periode skrevet, at jeg slet ikke var forbundet til antenne på min adresse.

Så tror et eller andet i systemet har fået en sammensmeltning :P

Og nettet var nede på store dele af fyn for noget tid siden, fik jeg en sms om fejlen ift driftinformation. Men når jeg indtastede min adresse i driftinformation funktionen på hjemmesiden, var alt i skønneste orden :P (På trods af dødt internet)

Og det er coax forbindelse jeg har :)

Radiomanden:

Jeg kan også fint logge ind, se mine regninger, se hvilke ting jeg betaler til, osv.

Det er efter jeg er logget ind, og trykker "bredbånd", eller hvis jeg vil skifte bredbåndsforbindelse, at den går lidt i hårdknude

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)