Svar

Ny YouSee Wifi tjeneste

• Bruger
  • 20 kommentarer
Hvis man logger ind på Mit YouSee kan man under sit abonnement se flg.:

YouSee Wifi tjeneste 0,- Kr./md

Gad vide hvad det er.

Skal Yousee kunder nu til at dele deres router med andre?

Jeg troede at den ide var lagt i graven?

icon

Bedste svar af Nikolaj 25 januar 2016, 10:20

Hej alle,

"YouSee Wifi tjeneste" er den gamle tjeneste, hvor vi åbnede op for ekstra trådløst net i alle vores modemmer, som skulle fungere som "Hotspots".

Som bekendt, blev denne tjeneste lukket ned, og det er en fejl at den bliver vist i selvbetjeningen netop nu - vi er i fuld gang med at arbejde på, at få den fjernet :)

Beklager forvirringen - og god mandag til jer alle.

Vh

Nikolaj

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg fandt lidt på Version2 http://www.version2.dk/artikel/yousee-grubler-over-fremtiden-for-hotspots-59049

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det giver bare ikke nogen forklaring på hvorfor den nye tekst er dukket op, har været igennem diverse sider på YS, og har ikke kunne finde noget. Det ville da været fint hvis der blev skrevet om det under nyheder.

Vi må vel vente og se om nogen skriver om hvad det er.

Mit gæt: De vil fortælle os, at man låner en trådløs router til 0 kr. om måneden.

Jeg har yderligere "Trådløs sikkerhed Fravalgt 0,- Kr./md". Nok fordi jeg har "åben konfiguration".

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Har aldrig betalt noget for at have Routeren, det er jo deres ejendom.

- og det er nok bare det, de gerne vil pointere, gætter jeg på. Altså en lidt ligegyldig tekst :)

Dengang jeg fik internet fra yousee skulle man købe modemmet (det var uden router).

Jeg fik ruteren med gratis, skulle betale 400kr for den men fik den med som rabat..

Det sagde han i hvert fald så går da ikke ud fra jeg skal aflever den tilbage ?

Ikke at man kan bruge den til en skid hvis man skifter udbyder ;)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej alle,

"YouSee Wifi tjeneste" er den gamle tjeneste, hvor vi åbnede op for ekstra trådløst net i alle vores modemmer, som skulle fungere som "Hotspots".

Som bekendt, blev denne tjeneste lukket ned, og det er en fejl at den bliver vist i selvbetjeningen netop nu - vi er i fuld gang med at arbejde på, at få den fjernet :)

Beklager forvirringen - og god mandag til jer alle.

Vh

Nikolaj

Omdømme 3

Badge +3
 Er der chance for, at den tjeneste eller noget tilsvarende vender tilbage.? Det ville da være fint.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Radiomanden,

Beklager den lidt sene tilbagemelding.

Siden vi oprindeligt planlagde YouSee WiFi-Spot er der sket mange ting. Bl.a. har priserne på mobildata ændret sig til fordel for vores kunder og vores 4G netværk er nu kåret til Danmarks bedste. YouSee WiFi-Spot kommer derfor ikke til at åbne igen i den form det var tiltænkt, men vi tester pt. løsninger der er mere målrettet bolig- og antenneforeninger :)

Vh

Nikolaj

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)