Svar

Ny Lov vedtaget omkring bredbånd uden tv

• Deltager
  • 7 kommentarer
Hej. nu er der ny lov på området omkring bredbånd unden tv for den enkel lejer i et boligselskab, som jeg bor i.

Men vores anlæg er lukket for denne mulighed at fravælge sit tv, og beholde bredbånd fra Yousee. Men som jeg læser det, så siger den nye lov, at den enkel lejer skal have muligheden.

Jeg har gjort mit boligselskab og bestyrelse opmærksom bredbånd uden tv som noget nyt hos Yousee, og den nye lov, boligselskaben skriver den ny lov er sendt til BL, for at få  loven fortolket, min bestyrelse har efter jeg har oplyst den om muligheden bredbånd uden tv, ikke svaret udover at det kan man ikke hos Yousee.

Jeg har ringet til Yousee forenig, der fortæller det kan lade sig gøre ved en simpel telefon opkald fra boligselskaber/bestyrelsen af,  at få åbnet op for muligheden bredbånd uden tv, Jeg vil gerne venligst have dette bekræftet fra Yousee forening pr email til mig ?

For hvis det kun er det der skal til, så behøver vi ikke bruge tid på loven skal fortolkes osv.

Jeg gå også udfra, hvis loven skal tages i brug, så er det mit boligselskab/ bestyrelse der skal efterlever loven, og ikke Yousee, for at den enkel bebore i et boligforening  kan få muligheden ?

icon

Bedste svar af Kevin 9 juni 2016, 10:11

Hej Kurt78

Det er ikke noget vi kan hjælpe dig med herfra.

Det er vores foreningsservice, som du skal tage kontakt til igen, så kan de bekræfte det, hvis det er rigtigt. Her efter skal din forening så gå med til det også, det kan gøre at der skal forhandles en ny aftale med os, alt efter hvad i har idag.

Se original

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Kurt78

Det er ikke noget vi kan hjælpe dig med herfra.

Det er vores foreningsservice, som du skal tage kontakt til igen, så kan de bekræfte det, hvis det er rigtigt. Her efter skal din forening så gå med til det også, det kan gøre at der skal forhandles en ny aftale med os, alt efter hvad i har idag.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)