Svar

Ny Coax Modem/Router?

Omdømme 5
Badge +1
Hej, jeg har fået tilsendt en ny Coax modem, men med et forkert Fordeler, så jeg har ikke fået den sat til endnu, venter på de sender mig en anden type Fordeler, men mit spørgsmål er:

Jer som har Internet med en Coax forbindelse, oplever i der er perioder det er nede og ikke virker?
icon

Bedste svar af Radiomanden 7 marts 2018, 16:49

Det kører meget stabilt her på Coax.

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Sagem 3890.? Det jeg har kører helt uden problemer, og god kraftig Wi-Fi på begge frekvenser.
Omdømme 5
Badge +1
Ja, det er en Model : Sagem com F@st 3890 W Yousee type står der.
Omdømme 7
Badge +6
Hvad er problemet med tilslutningen.?
Omdømme 5
Badge +1
Der står på Fordeleren:

Vigtigt! Signalfordeleren i denne æske må KUN benyttes, hvis du har denne type kabel-tv-stik.

Men stikket på mit væg er bare til TV og Radio stik og ligner ikke den kabel-stik dåse der er vist på et billede, så jeg chattede med Yousee og de sender en nyt SignalFordeler, som jeg ikke har modtaget endnu...
Omdømme 7
Badge +6
Jeg har ikke noget filter på, men et vægudtag med Data tilslutning. Modemmet virkede ikke korrekt med "rygsækken" monteret, så vægdåsen blev skiftet.
Omdømme 5
Badge +1
Jeg spurgte også til om jeg skulle have en tekniker på besøg, men han sagde de kunne sende en ny Fordeler som han også kaldte en ''rygsæk'' vi må se hvad jeg får om det virker! Men jeg har boet her i over 8 år, så det er nok en for gammel stik dåse jeg har og det vil nok ikke virke, før jeg som dig får den skiftet...
Omdømme 5
Badge +1
Hej, jeg har nu fået det til at virke med den nye Modem, jeg var nede og høre i Yousee butikken og ham jeg snakkede med, sagde den medsendte Fordeler nok skulle virke. :)
Omdømme 5
Badge +1
Et spørgsmål til jer som har Internet med en Coax forbindelse, oplever i der er perioder det er nede og ikke virker?

Btw, Jeg har Fiber også og har kun i løbet af over 7 år oplevet det var nede i ca. 30 minutter, en nat for lang lang tid siden, men er oppetiden god på det nye kunne jeg opsige det gamle Fiber...
Omdømme 7
Badge +6
Det kører meget stabilt her på Coax.
Omdømme 5
Badge +1
Det kørte ret stabilt mit nye Internet, indtil i dag, jeg har haft 3 problemer

1) Humax 2000 boks giver den meddelse, ''der er ikke et antenne kabel koblet til den''

2) De næste fejl besked er at ''den ikke kan få Internet forbindelse''

3) Jeg prøvede at tilkoble boksen trådløs Internet men det virkede ikke.?

Kabler til Modem og Boks er fra en Splitter eller også kaldet en Fordeler, med data og TV udgang, må de kabler ikke ligge for tæt på hinanden, der kan være en årsag til den manglende antenne forbindelse?

Men efter restart af boks og modem/router virker det igen...
Omdømme 5
Badge +1
Btw, Jeg har alle 4 porte i brug på Modemet, kan det være for meget?

Har telefon og iPad der er på trådløs...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)