Spørgsmål

Network bridge til UniFi Security Gateway - problem med aktivering

Min Netgear C6250 er i bridge mode og min Ubiquiti UniFi Security Gateway kommer fint på det interne Yousee-netværk, og finder aktiveringsportalen.... den aktiveres bare ikke, og der er ingen fejlmeddelelser eller lignende. Den hopper bare tilbage til startsiden når jeg forsøger at aktivere. Misser jeg noget eller er jeg tvunget til at køre gennem min Netgear?

8 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +7
Har du brugt aktivering portalen før? Ligger der f.eks. en tidligere router skal den slettes på portalen. Kan du ikke få accept fra portalen kan You See på 70 70 40 40 manuelt tilføje MAC adressen på din Gateway.
Ja, har brugt den før. Jeg synes ikke jeg kunne se et sted hvor jeg kunne slette noget. Den viderestiller til aktivering.mitwifi.dk.
Giver det et skud mere, ellers ringer jeg ind - tak!
Har samme problem, afventer stadig svar fra support, fik du løst problemet?
Ser portalen ellers normal ud hos jer? Hos mig har den set mærkelig ud siden dens nedbrud for nogle dage siden (der mangler en masse ting og kundenummeret ser forkert ud).
Har samme problem. Har i fået det løst?
Virker heller ikke for mig og deres support er ubrugelige. De afviser en og vil ikke gøre noget.
Ham jeg snakkede med sagde han intet vidste om dette, hvilket er noget sludder. Tror bare ikke de gider hjælpe, desværre.
Nej de har stadig ikke fået det løst, og support vil ikke vil erkende problemet
Omdømme 6
Badge +7
You See mener at alt hvad der foregår efter deres router er vores eget problem. Så det at sætte en router i bridge mode er derfor også uden support. Som skrevet før vil support som regel gerne hjælpe med manuelt at indtaste MAC adressen på egen router/firewall så den bliver aktiveret.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)