Spørgsmål

NETGEAR DOCSIS 3.1 Gigabit Cable Modem.

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej, jeg har fundet det her Modem på Amazon. https://www.amazon.com/NETGEAR-download-Spectrum-Compatible-Gig-Speed/dp/B01I5TJGSE kan det bruges i Danmark/Yousee jeg har mange problemer med det sagemcom fast 3890v3 specielt med upload, jeg har læst mange indlæg her inde og jeg kan se jeg ikke er den eneste som har de problemer, jeg har en 1000/100 Coax netforbindelse, jeg har haft kontakt med yousees teknikker rigtig mange gange men det svære er fejlen ikke fundet endnu, de har været en stor hjælp hos yousee, de har haft deres ccm afdeling til at lave en special firmware til mit sagemcom fast 3890v3 men det svære hjalp det ikke, så nu har jeg løst til at prøve om det ville hjælpe med det her modem NETGEAR CM1000 jeg håber at en her inde på bordet vil svare mig ... hilsen Michael

4 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +2
Modemet skal være bundet til dit abonnement i YouSees systemer, så det er ikke muligt at installerer sit eget hardware. Desværre.
øv ... jeg havde ellers lige håbet det var en god løsning ... hilsen Michael
Omdømme 5
Badge +2
Personligt har jeg routeren i bridgemode og har så egen router bagved. Men det ændre ikke på at hvis der er problemer med linjen eller kapacitet i nettet.
jeg har også mit modem i bridgemode og en Netgear nighthawk x10 på den anden side , det kører prefekt på Docsis 3.0 som jeg det svære er nød til at køre på ind til de finder en løsning på Docsis 3.1 med hensyn til deres upload .... hilsen Michael

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)