Netgear c6250 trådløs problem

• vi2
  • Deltager
  • 1 kommentar
Etter YouSee opgradering af min forbindelse til 50/10 og tilsendelse af nyt modem c6250. Aktivering af min forbindelse med kabel til min laptop forløb uden problemer. Tilslutning af trådløs forbindelse nægter at godkende tilslutningskoden, trods samme kode godkendes til min mobil og en bekendts laptop. Jeg har afprøvet min laptop på en anden destination, hvor der er et CG3000 modem. Her vil min laptop gerne tilslutte trådløst med destinations kode, som den også gjorde med mit gamle system. Problemet ligger i min laptop eller skal jeg få YouSee til at udskifte mit modem med et CG3000?

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej vi2

Velkommen til :)

Dette er et bruger til bruger forum, så vi yder ikke direkte support, men ud fra hvad du skriver, så vil jeg blot tro at du skal have din computer til at glemme dit netværk og så koble på det igen.

Det er noget vi oplever, da de modems du får benytter samme netværksnavn og kode og det har nogle computere svært ved at forstå da det kommer fra forskelligt udstyr.

Hvis du ikke selv ved hvordan dette gøres, så vil jeg anbefale dig at ringe til os på 70704040 og komme over til vores udvidet support som vil kunne hjælpe dig.

/Kevin

Hej

Den foeslåede metode løste ikke problemet; men efter søgen efter en anden løsning lykkedes det alligevel ved at oprette forbindelse til et trådløst netværk manuelt.  mvh Jens

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Jeg har oplevet nogle gange, at nogle WIFI enheder ikke kan logge på WIFI nettet, medmindre SSID broadcast er slået til, altså så dit netværksnavn kan ses af dine enheder når de scannes. Men vi2, nu ved jeg ikke om du allerede broadcaster dit wifi netværksnavn? Det er sikkert ikke problemet, men det er vær at tjekke.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)