Netgear C6250 static route

Hej,

Jeg har en eksisterende router (Linksys) som kører i bridge mode.

Når jeg forbinder den til Netgear C6250, så er jeg i stand til at pinge fra Linksys til Netgear routeren.

Men jeg kan ikke få forbindelse den anden vej - hvilket er et problem i forhold til NAS m.m.

Jeg ville derfor forsøge mig med at sætte en statisk route op på Netgear C6250, men så vidt jeg kan se, så er det íkke muligt. (måske fjernet som konfigurations mulighed?)

Er der en løsning på det?

Mvh.

Jakobsen

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har ikke specielt forstand på det, men har du prøvet omvendt. Altså at sætte c6250 i bridge mode?

Hej Jørn,

Jeg har tænkt det samme, men Netgear C6250 skal gerne stå i nærheden af hvor YouSee installationen er foretaget. Netop derfor har bruger jeg Linksys'en som ekstra AP.

Jeg er sikker på at det vil virke, hvis jeg kan lave en statisk route på C6250.

Er der ingen der kan svare på om det kan lade sig gøre?

Mvh.

Jakobsen

Omdømme 3

Badge +3

Tjakobsen skrev:
Hej Jørn,

Jeg har tænkt det samme, men Netgear C6250 skal gerne stå i nærheden af hvor YouSee installationen er foretaget. Netop derfor har bruger jeg Linksys'en som ekstra AP.

Jeg er sikker på at det vil virke, hvis jeg kan lave en statisk route på C6250.

Er der ingen der kan svare på om det kan lade sig gøre?

Mvh.

Jakobsen

Min Netgear C6250 står ca. 15 m fra indgnagen fra YouSee. For at få en optimal trå¨dløs forbindelse, når jeg befinder mig længst væk fra C6250 bruger jeg en repeater.

Hvilken repeater bruger du?

Omdømme 3

Badge +3
NetGear WN3000RP

På andre netgear produkter er static routes under "Advanced Setup". Men, ser ud til det er fjernet på modellen fra YouSee.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)