Netgear C6250 - opstart/opsætning


Her et par dage efter opsætningen af routeren, har den stadig ikke fået forbindelse til internettet. Lampe 3 blinker konstant. Har det mon noget at gøre med at der stadig er en uges tid til abonnementet officielt starter?

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej
  •  og velkommen til YouSee Forum :D

    Først og fremmest, YouSee Forum er et kunde-til-kunde-forum og YouSee yder ingen direkte support eller kundeservice herinde.

    Hvis ikke dit abonnement er startet, så er det jo en fin forklaring på at du ikke har internet.

    Jeg vil anbefale dig at kontakte kundeservice på 70 70 40 40

    Åbningstiderne er: hverdage 8.00-20.00 - fredag til 16.30

    Du kan finde alle muligheder for at komme i kontakt med YouSee her. YouSee er også på Facebook og Twitter.

  • Besvar

      • :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)