Nu har jeg læst et par steder, at det nyeste skud på stammen af modems er et "højhastighedsbredbånd" modem og det er jo et vidt begreb, så hvad dækker det lige over ?
TIl trods for, at jeg "kun" har været kunde i omkring et halvt år, så har jeg været så heldig/uheldig at få et "meget gammelt" Cisco EPC3925 modem/router (udgået), da jeg bestilte en 60/12 forbindelse, som YouSee har valgt at opgradere til en 80/30 forbindelse

Og så til noget lidt andet:
YouSee har et fin vejledning som hedder - Tilslut separat router til Netgear C6250 modem - har I selv læst den vejledning igennem ?? Der er ingen steder skrevet noget om, hvordan jeg tilslutter min egen seperate router til en Netgear C6250 . . . . . . . . . . . , men der er intet nævnt om netop den problematik. Det samme er faktisk også gældende for Netgear CG3000 modemet.
Og så synes jeg at det er super fedt, at YouSee tager et nyt forum i brug, men HVOR blev alle de gamle tråde af ?? Der er nu INGEN steder jeg kan finde noget information om et Cisco EPC3925 . . . . . . . . . til trods for, at det er et produkt YouSee tidligere har udleveret/brugt og sikkert stadig skal yde support på . . . . .
Hilsen
Michael