Spørgsmål

Nedsat upload hastighed

Er det almindeligt at Yousee kan nedsætte uploadhastigheden, uden at blive gjort opmærksom på det?Jeg har gennem et par år, betalt for en hastighed på 100/30 mbit, men fandt ved en test ud af i begyndelsen af året, at min hastighed var sat ned til 150/10 mbit.Kan det skyldes tekniske ændinger, at min hastighed ikke er højere?F.eks omlægning af kabler, eller mit system ikke længere er gearet til højere hastigheder, p.ga forældet kabeludtag?Jeg bruger en splitterbox i coaxudtaget til henholdsvis TV og bredbånd.Jeg bor i lejebolig i nr 88 på Baltorpvej i Ballerup.

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Tilpasning af den pris du betaler for dit internet. Upload hastighederne har altid været meget dyrere end download hastighederne.
Hvis du skulle have en højere upload hastighed, lad os sige at den blev sat op fra 10 til 50 Mbit, så kan du godt regne med at dit abo også ville stige med måske 150-200 kr om måneden, sådan har det været lige siden de dengang begyndte med at indføre flatrate på internet forbindelser.
Nu oplever jeg ingen udfald eller forskel ved at surfe 10 Mbit upload, men så burde Yousee, som det mindste, sætte prisen ned i forhold til før.Tak for dit svar iøvrigt.
Kundepleje kommer desværre i anden række hos dem. Det er grunden til alle deres tricks.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)