Nedsat hastighed, selv med kabel


Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
  • YouSee Forum Team
  • 132 kommentarer
Hvis du oplever nedsat hastighed, selvom du kører med netværkskabel er der flere ting du kan undersøge:

  1. Sikr dig at dit trådløst netværk er deaktiveret. Dvs at forbindelsen mellem din computer og dit modem kun trækkes via kabel.
  2. Tjek om der er software på din computer der begrænser din hastighed.  F.eks. Antivirus, Firewall.
  3. Tjek om der er andre sessioner eller enheder på netværket, der bruger nettet. F.eks. NAS-server, tilsluttede routere el.lign. 
  4. Sørg for at dit netkort er fuldt opdateret. Besøg producentens webside og find ud af, om der findes en nyere driversoftware til dit netkort.
  5. Tjek om dit modem er tilsluttet tættest på YouSees afleveringspunkt. Signalet kan være svækket hvis modemmet ikke er tilsluttet på det antennestik hvor antennesignalet er stærkest.
Test din hastighed her. 


Hvis intet hjælper, kan du kontakte YouSee, som kan tage et kig på dit modems signalværdier og eventuelt fejlmelde til en kørende tekniker.

4 Kommentarer

Helt ærligt ny pudset forum og link postet som ikke virker.... 

Dobbelt tjek ville være smart!

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints nuber2 har modtaget fra andre medlemmer.

Yousee hastighedstest

Denne gang med link, der åbner i nyt vindue!

Jeg linker ikke til yousee support.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Mr_T

Tak for at gøre opmærksom på det! 

Det er nu rettet til:D

/Kasper 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints majah har modtaget fra andre medlemmer.

og Telestyrelsen http://bredbaandsmaaleren.dk/maaler.html

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)