Spørgsmål

NAS Yousee 3890

Hej vil høre om i kan hjælpe med et problem.

Modem 3890 Synology DS214.
Alt er opsat som jeg plejer, DMZ, fast ip på NAS, men ingen forbindelse til server via browser..

Min ip: Slettet

Hvis jeg sætter yousee router til brige og bruger min egen router, så virker det med det samme?
Så der er en ting som driller lidt, har også prøvet port forwarding?!?

Redigeret af Stefan 070818 - fjernet IP-adresse

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +4
Det er en god ide hurtigst muligt at slette din IP adresse. Den kan ikke bruges til noget her i forummet, undtagen af ALLE andre HACKERE der kan bruge den til at kontakte din Synologi, og i værste fald slette, eller hente dine data! husk ALDRIG at opgive disse informationer med mindre du er HELT SIKKER på hvem du snakker/skriver med!

Desuden, Hvis du havde søgt i forummet havde du kunnet læse at der ER problemer med portforwarding på en Sagemcom 3890 ved Yousee. så det er nok derfor at du har de problemer.

-Brian
Omdømme 2
Badge +2
Hej xmasterxz

Velkommen til yousee forum!

Dit spørgsmål er dog lidt udenfor vores support område, så der er desværre ikke så meget vi kan hjælpe med herrfa :(

Özcan, yousee forum team
Omdømme 7
Badge +3
Hvis der bruges wi-fi til forsøget på at få forbindelse kan det prøves om problemet forsvinder hvis der i stedet for anvendes kablet forbindelse. Der er konstateret nogle besynderlige fejl i YouSees modem Sagemcom 3890 i forbindelse med wi-fi og portforwarding. Nogen af dem kan være rettet, men det vides ikke om YouSee har udsendt rettelser til alle og ikke alle fejl er rettet.

Hvis der bruges wi-fi kan det også prøves at opnå forbindelse ved hjælp af den eksterne IP-adresse og portnummer, selv om browser og NAS sidder på det samme interne netværk.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)