Svar

Modem Cisco EPC3925

Mit modem som jeg fik for 8 dage siden er begyndt at lave fejl på min stationære  , der kommer et kryds over ikonet på proceslinien  og skriver et kabel er ikke sat i   , samtidig virker min printer på netværket heller ikke 

den er  online og wifi virker godt nok  ,  hvis jeg slukker modem 2 min og tænder igen  er der forbindelse  og printer og det hele virker    er det normalt det skal  genstartes 3 gange om dagen   det skulle min  CG2000 ikke

icon

Bedste svar af hannibal 23 juni 2015, 23:10

Nej  jeg havde kontaktet kundeservice inden der kom svar herinde fra  

Se original

17 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Kunne du ikke nøjes med din "gamle" tråd?

Jo det kunne jeg måske  , men jeg har flere ubesvaret spørgsmål derfor oprettede jeg et nyt   , må man ikke det ?  jeg kan også lad vær at skrive herinde hvis det irriterer nogen    

Jeg har slettet mit indlæg fordi jeg nu ser, at det er to nye spørgsmål du stiller om det  samme emne. :D

Omdømme 3

Badge +3
Selvfølgelig skal du skrive alt det, du vil, men det er noget nemmere at følge med i, hvis ikke den samme bruger laver flere tråde om samme emne. .)

Jo men jeg kan da ikke skrive til al evighed i samme tråd  ,  jeg har spurgt om nogen ved om den gamle router skal sendes retur ?  i mailen står der den  ikke skal ....  og i kassen den kom i  står der den skal   hvorfor  er det så rodet   ,  jeg ved godt der er en der har skrevet i første tråd  men han   mener eller tror  den skal smides ud   hvis det er tilfældet  hvorfor er returseddlen så ikke fjernet i kassen    , men jeg kan nå at sende den inden de 14 dage  så kan de selv smide den ud  

Hanibal -  Nu skriver du om noget der er foregået i din anden tråd. Vil du så have at alle der forsøger at hjælpe dig i denne skal springe tilbage og se hvad det hele drejer sig om?  

For lige at gøre det færdigt.  Hvis jeg havde fået en mail hvor yousee forlangte at få udstyr tilbage, ville jeg sende den tilbage, men det er bare min mening. :D.  

Omdømme 3

Badge +3
Normalt sender YouSee en returlabel (hvor portoen er betalt) med, hvis varen skal retur.

Er den ikke med, ville jeg sende en mail til YouSee om, at der mangler en returlabel og du tillader dig at afvente modtagelsen af en sådan. Husk at gemme mailen.

Når/hvis du modtager en returlabel og du returnere det gamle modem, så skal du huske at få en kvittering fra Post Danmark for indlering af pakken. Det er der desværre nogle, der ikke har gjort og når de så efterfølgende har fået en regning på modem/boks, kan de ikke bevise, at de har sendt varen retur.

hannibal skrev:
Mit modem som jeg fik for 8 dage siden er begyndt at lave fejl på min stationære  , der kommer et kryds over ikonet på proceslinien  og skriver et kabel er ikke sat i   , samtidig virker min printer på netværket heller ikke 

den er  online og wifi virker godt nok  ,  hvis jeg slukker modem 2 min og tænder igen  er der forbindelse  og printer og det hele virker    er det normalt det skal  genstartes 3 gange om dagen   det skulle min  CG2000 ikke

Tjek alle kabler om de er sat rigtig i.

Når min printer ikke virker, gør jeg følgende:

Jeg tjekker i "Fjern programmer" om der er noget software der tilhører min printer.  Hvis der er afindstalerer jeg det og lukker min pc. Fjernet printerkablet og tænder pc'ec. 

(Find evt. cd'en og vejledningen der er med printeren og gå frem som om det er første gang du tilslutter printeren.) 

Har jeg ikke cd'en sæter jeg printerkablet i igen og lytter efter en pip-lyd, som indikerer at pc'en  har godkendt printerkablet. Efter piplyden plejer pc'en at indstalere en driver og evt. software henter jeg på supportsiden som har lavet printeren. . 

Jeg mener ikke det er normalt at din router skal genstartet 3 gange om dagen. 

Kontakt Yousee kundeservice og få dem til at måle din forbindelse. 

Hej   det er modemet der er problemet  , der er signal  på  den lyser i online  og WiFi virker fint   hvis jeg sætter et  D-link USB  netkort i har jeg internet igen  

Det er forbindelsen til  portene i routeren der forsvinder   normalt lyser tallet i den port der er tilsluttet   dvs   1 til min PC  og 2 til printer   de går ud   hvis jeg genstarter modemet  er der forbindelse igen   56 mbit    , hvis jeg sætter den gamle netgear på  så virker det og forbindelsen  bibeholdes  uden udfald   dog trækker den kun 31 mbit i download  men jeg foretrækker en stabil forbindelse  så må den hellere være langsommere  end en hurtig der er gået ned når jeg skal bruge den    

Omdømme 3

Badge +3
Fejlmeld det på 7070 4040.

Hej  jeg har fået byttet modemet  , det har virket i 4 dage  så må håbe det varer ved ......

der står på flere indlæg

Husk at trykke på Accepter som løsninghvis du har fået svar på dit spørgsmål

er den tekst rigtigt formuleret  hvad hvis svaret ikke var en løsning ?   som jeg læser det  skal man  accepter hvis bare der er svaret   , jeg mener også at ha set at det skulle accepteres hvis bare det var læst  

det er ikke rettet mod nogen    jeg ser den bare hver gang der svares   

Omdømme 3

Badge +3

hannibal skrev:
Hej  jeg har fået byttet modemet  , det har virket i 4 dage  så må håbe det varer ved ......

der står på flere indlæg

Husk at trykke på Accepter som løsninghvis du har fået svar på dit spørgsmål

er den tekst rigtigt formuleret  hvad hvis svaret ikke var en løsning ?   som jeg læser det  skal man  accepter hvis bare der er svaret   , jeg mener også at ha set at det skulle accepteres hvis bare det var læst  

det er ikke rettet mod nogen    jeg ser den bare hver gang der svares   

Det er fordi forum ønsker, at tråde, der omhandler et problem, der er løst, markeres som sådan.

Kontaktede du ikke YouSee?

Hej jo  det var jo dem der byttede det

Omdømme 3

Badge +3
Og så mener du ikke, at du har fået inspiration her i tråden til at kontakte YouSee og få et nyt modem?

Nej  jeg havde kontaktet kundeservice inden der kom svar herinde fra  

Omdømme 3

Badge +3
Jeg tror du misforstår et eller andet.

Det er jo ikke for, at en eller anden bruger, skal ha' ros for at ha' løst dit problem. Løst tråd betyder, at andre, der får samme problem, kan gå ind i den løste tråd og der finde svaret på deres problem. Tråden bliver jo ikke slettet..

Hej  Nu er mit modem begyndt at gøre problemer igen   , nu mister den forbindelsen  på wi-fi   forbindelsen på kabel er fint nok   men min bærbar og tv og telefon mister forbindelsen   hvis jeg genstarter modemet  virker det hele igen en dags tid   kan man gøre noget ved den  jeg har fået den byttet en gang

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)