Svar

modem

Hey vil lige høre for ca en uge siden bestille vi bredbånd 100/20 hos yousee ...jeg vil gerne høre hvornår man få modemet fra yousee og hvornår det kommer til at kører
icon

Bedste svar af Radiomanden 20 marts 2016, 10:57

Nu er det her et bruger til bruger forum, men ved bestilling må du have fået en bekræftelse på  bestillingen, og sikkert en dato for hvornår det træder i kraft. Husk at med mindre du har bestilt installation, så skal du selv gøre det. Hvis ikke du får det inden for de næste dage, så bliver det først efter helligdagene du kan bruge det.

Du kan forhøre dig hos kundeservice.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 6
 Nu er det her et bruger til bruger forum, men ved bestilling må du have fået en bekræftelse på  bestillingen, og sikkert en dato for hvornår det træder i kraft. Husk at med mindre du har bestilt installation, så skal du selv gøre det. Hvis ikke du får det inden for de næste dage, så bliver det først efter helligdagene du kan bruge det.

Du kan forhøre dig hos kundeservice.

Undskyld og mange tak for svaret og forsat god søndag
Omdømme 6
https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/betingelser/vaerd-at-vide-om-abonnementer/bredbaand

Her står en uge om at levere router, og det passer fint med de 5 arbejdsdage, jeg synes at huske selv.

Okay men kan ikke se det nogen steder at der er et modem på vej til en
Kan man se det nogen steder at der er et modem vej til en
Omdømme 6

boss111 skrev:
Kan man se det nogen steder at der er et modem vej til en

Sidst jeg fik nyt modem, sendte YouSee et T&T nummer, så jeg kunne følge boksen.

Sidste gang kom mit modem slet ikke til tiden, først efter jeg rykkede flere gange kom det

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)