Mister trådløs netforbindelse cg3000

• Deltager
  • 1 kommentar
Vi har se samme problemer som mange andre med modemmet.

Kan være på, ryger så af med en mobil, tablet er stadig på.

Ti minutter senere er det så lige omvendt....

Vi har to helt nye mobiler og en lidt ældre samt tablets og bærbare PCere. Alle oplever det samme

Kan vi få et nyt modem eller hvad for det her er godt nok noget ustabilt skrammel?

4 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +5
Hvordan ser dine Wi-Fi indstillinger ud? Tag evt. et screenshot.

YouSee Forum er et kunde-til-kunde-forum og YouSee yder ingen direkte support eller kundeservice herinde.

Hvis du vil have ombyttet dit modem, vil anbefale dig at kontakte teknisk support på 70 70 40 40

Åbningtiderne er: hverdage 8.00-20.00 - weekend/helligdage 10.00-20.00

Du kan finde alle muligheder for at komme i kontakt med YouSee her. YouSee er også på Facebook og Twitter.

Hej. Tak for svar.

Har prøvet at skifte kanal i første omgang. Måske andre trådløse modemmer forstyrrer hinanden. Så prøver vi det til en start.

Min router af samme type f*cker også op hele tiden, talte med yousee support 3 gange den anden dag...... ingen hjælp derfra og den sidste supporter opgav fuldstændig og anbefalede mig at sætte en rigtig router efter.... betryggende når yousee selv har opgivet CG3000.

Omdømme 4
Badge +5

FH68 skrev:
Min router af samme type f*cker også op hele tiden, talte med yousee support 3 gange den anden dag...... ingen hjælp derfra og den sidste supporter opgav fuldstændig og anbefalede mig at sætte en rigtig router efter.... betryggende når yousee selv har opgivet CG3000.

Spørg om du kan ikke få den byttet til den nyere Netgear C6250, nu du har så mange problemer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)