Mister net på cg3000 pludselig

Jeg har lige erfaret, at YouSee på deres login-side skriver, ”at du kan opleve problemer med nogle af YouSee's services som at se tv via computer eller tablet”, hvis ikke du opgiver dit personnummer under NemId-validering. Er der nogen der kan give en forklaring på hvorfor mit personnummer skulle nedsætte antal problemer med mit bredbånd??

Jeg har nemlig udfald på mine opkoblede enheder på WiFi- delen af Netgear CG3000. Jeg tror, at der er en fejl i Wifi-delen på mit modem. Er der andre der kan bekræfte lignende tilfælde? Er der nogen, der har erfaring med at lave et kablet Access Point ud fra netgear med en extender? Jeg har en ZyXEL WRE 6505 til formålet.

2 Kommentarer

Jeg har haft og har samme problem, hvor SSID skifter fra og til 5GHz. Min trådlse printer er stået helt af. Den vil have mig til at trykke på WPS knappen på routeren, men den er deaktiveret. Kn løsniingen være at anskaffe en anden trådløs router og sætte i forbindelse med Yousee´s håbløse produkt? Thomas

Jeg har nu stillet minExtender om til at være Access Point og koblet alle enheder på den ny configuration. WiFi-delen på CG3000 er koblet fra. Så må vi se om det var der der var en fejl. Det er nok umuligt at få YouSee til at indrømme en fejl i deres hardware. Hvis der er, hvilket noget kunne tyde på med den livlige korrespondance om CG3000, så ligner det VW-fadæsen. Man ved det god,t men tier.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)