Midlertidig hastighed forøgelse?

• Deltager
  • 2 kommentarer
For maaange år siden, dengang da bredbånd var nyt, der tilbød nogle udbydere at man kunne ringe ind (eller gøre det via et web interface) og få øget ens internet hastighed midlertidigt. Det kunne være hvis man havde 512kbit internet, kunne man hæve det til 2mbit i en weekend.

Det er dog længe siden jeg har hørt om sådan noget, så derfor vil jeg vide om det er muligt at gøre det med yousee? Jeg kunne ringe til dem, men der er sikkert nogen her der har prøvet det før mig. Tror jeg.

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

YS har bland selv, så man kan skrue på sin hastighed for at få mere Upload hvis nødvendigt.

Har selv en 80/5, som er skruet til 60/25.

Ok, men kan man sørge for ændringen kun gælder i f.eks. to dage?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det er BLAND SELV, så der er kun dig til at styre det. Jeg lader den bare stå på den højere Upload, ser ingen grund til at skrue ned.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Du kan blande lige så lidt eller meget du har lyst til.

Hvis du kan blande selv, så kan du gøre det lige her.

Han taler om at få hævet hastigheden - ikke omfordele dl/up :-)

Den service har jeg ikke set dem tilbyde.
Omdømme 3

Badge +3
Sådan har jeg ikke lige opfattet det, men hvorfor.? I dag er hastigheder jo så høje, og med overkommelige priser at det ikke skulle være nødvendigt, og med blande muligheden er det jo yderst flexibelt.

Som jeg nævnte før, efterspørger jeg muligheden at hæve hastigheden i et par dage, og så bagefter gå tilbage til som alt var før.

F.eks. jeg har lige nu 100/20mbit, og hvis jeg ved at f.eks hele svigerfamilien skal overnatte en weekend og jeg VED at det vil give en enorm belastning af mit internet (igen, dette er et eksempel scenarie), så derfor vil jeg kunne sige til yousee "hey, disse tre dage vil jeg gerne have det næste hastighedstrin, når de tre dage er gået så går det tilbage som det var før".

Er det muligt?

Omdømme 3

Badge +3
 Det er ikke sådan det kan gøres, 100 Mbits er da også pænt meget, med den skulle det vel ikke gøre noget midlertidigt at miste en 10-20 Mbits.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)