Spørgsmål

Meget lav upload

Hej alle

Jeg har 50/10 men for nogle uger siden begyndte min forbindelse at blive ustabil. Når jeg tester hastigeden på forskellige hjemmesider er resultatet for det meste at min download er omkring 50 mens upload er et sted mellem 0.1 og 1. Nogle gange er forbindelsen så ustabil, at jeg må opdatere og tage testen flere gange for blot at få et resultat.

Jeg har snakket med support flere gange, og i dag har jeg tilsluttet et nyt 3890 modem som jeg fik tilsendt (efter at have prøvet med et andet som jeg hentede i en Yousee butik), men resultatet er det samme. Det er meget langsomt at gøre noget som helst, og når jeg prøver at teste hastigheden får jeg samme svar som før.

Er der nogen som har et bud på, hvad problemet skyldes?

Venlig hilsen

1 Kommentar

Omdømme 4
Badge +6
Hej Jon

Kunne se, du manglede et svar - det får vi lige lavet om på.

Har du prøvet at teste på flere enheder, og sørger du for at alle andre enheder er frakoblet, når du tester hastigheden? Årsagen til jeg tænker på det er, at det potentielt kan skyldes et program, der kører i baggrunden på en enhed. Ved at teste på flere enheder og sørge for, at andre er frakoblet samtidig med, kan man finde frem til det, hvis det har noget med det at gøre.

I en periode måtte jeg kæmpe med eksakt det samme problem, og efter lang tids søgen, fandt jeg frem til, at min kone, som elsker at tage billeder, havde en app på hendes telefon, der automatisk uploadede alle billeder til en online foto-mappe, når hun kom på WiFi. Så snart hun trådte ind af døren, døde internetforbindelsen.

Det er ikke nødvendigvis det tilfælde her, men det kunne være noget lignende. :)

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P