Mail reportter ikke spam virker ikke

Hej på yousee webmail når jeg reportter et mail som ikke spam , så viker det ikke.

Kan i ikke fixe det så når man har reportter et mail som ikke spam at så får man den i inbox næste gang.

Må være mange andre der også mister vigtige mails fordi jeres 'reportter ikke spam' ikke virker.

BESTE HILSNER

Nikolas

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Velkommen til forum.

Det spørgsmål har jeg stillet for længe siden. Det kunne ikke umiddelbart ordnes. Jeg har så lavet en indstilling, så jeg hver dag modtager besked om evt. spam.

Tak for svar

Det sku for dårligt at yousee ikke kan fixe det, det jo år 2015 for god sake.

Så skulle yousee i det mindste skrive at 'ikke spam knap' ikke virker.

Må være rigtig mange som mig der mister mange vigtige mails.

Kan yousee ikke svare på det her problem?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Dette er et bruger til bruger forum. Vil du være sikker på svar, kan du ringe på 7070 4040 eller gå ind på Facebook/YouSee.
Hej Nikolas

Det foregår automatisk.  Når du får en mail som du ikke betrakter som en spammail, er der en anden webmailbruger der sidder et andet sted og har glemt at afmelde en nyhedsmail og melder den som spam. Så prøv at forestille dig at der sidder  1000 kunder og melder spam fra et domæne, og at du måske sidder som ene mand og melder ikke spam på det samme domæne, så vil det i sagens natur vare et godt stykke tid før systemet registrerer at netop den mail du modtager , ikke skal i spammappen.  

Dette er godt nok en side hos TDC, men da jeg mener at tdc og yousees mailboxse ligger på samme server, så kan mit link godt bruges til at få flere oplysninger. 

http://postmaster.tdc.dk/publish.php?dogtag=postmaster_spam

ps. Jeg har lige læst denne linie på en af tdc's postmester sider: 

TDC tager sig KUN af spam afsendt af egne kunder.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)