Spørgsmål

Lukket bredbånd grundet inkompetent medarbejder :-(

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg er lidt øv nu , talte i sidste uge med en medarbejder fra yousee der sagde at han kunne se jeg skulle have sat et nyt opgraderet stik op til højhastigheds bredbånd , dette kunne lade sig gøre af en tekniker den 05OKTOBER17 , fint siger jeg, bare der ikke sker lukning af mit eksisterende forbindelse..nej nej , det er bare stik der skal opgraderes og så skal du have nyt modem også (jeg har nyeste) så det forstod jeg ikke , og i går kom der dælme også en ny yousee tv boks (som jeg også har i forvejen) OG NU ER MIT BREDBÅND SGU LUKKET OG KAN IKKE ÅBNES FØR 05OKTOBER !! det er bare ikke iorden yousee!!! og spild af resourcer at sende mig nyt udstyr som jeg i forvejen har!! Kan i ikke sørge for at mit bredbånd bliver åbnet da jeg arbejder hjemmefra også og nu ikke har en kina mands chance for dette.....

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er ikke noget der kan gøres her fra brugerforummet, der skal tages kontakt til You See kundeservice, der kan også skrives til dem på deres FB væg, men sikkert nok med den besked at tage kontakt til kundeservice.
Har talt med dem i dag , de kan INTET gøre før den 5 oktober, satme dårlig stil......
Omdømme 7
Badge +6
Prøv på FB og hør om der kan kommes videre med sagen. Kopier din tekst fra forummet ind der.
Omdømme 4
Badge +1
Ring det ind og bed om opsigelse. Så kan alt lade sig gøre. Det er nogengange lettere end at tage snakken med supporten.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)