Svar

Lav upload efter software opgradering af modem

Her til aften begyndte mit modem pludseligt en software opgradering.

Da modemmet genstartede var min upload begrænset til 10 Mbit, den burde være 60 Mbit.

Jeg vil blot høre om andre har været ude for at uploadhastigheden er blevet begrænset af opdateringen.

/Lars

icon

Bedste svar af Logan 7 juli 2016, 20:38

Ja, en kanal er ikke helt nok til 60 Mbit. Hver kanal har en kapacitet på ~27 Mbit.

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har du "bland selv" 110/10 skal du måske sætter skyderen til 60/60 på Mit Yousee igen.

Hastigheden burde være 300/60.

Download er ok og jeg har ikke justeret på noget.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Ja, med den hastighed har du jo ikke "bland selv" (endnu).

Hvor mange upload-kanaler er aktive (modemmets signalværdier)?

Godt spørgsmål.

Har ikke været inde at kigge i modemmets opsætning, men burde det være nødvendigt?

Jeg kan vel ikke selv aktivere flere kanaler, eller hvordan er det med det.

Lavede tilfældigvis en test tidligere i dag inden opgraderingen og da var der over 60 Mbit ned.

Det er bare et af de steder, jeg altid kigger, hvis noget er sært. Og hvis der er mindre end fire, så er der noget galt. Har du prøvet at genstarte modemmet igen?

Har lige tjekket, der er en Upstream Bonded Channel aktiv.

Og det er jo så ikke helt nok.

Genstarter modemmet og hopper i kanen.

Vender tilbage med mere info i morgen.

Genstart hjalp ikke.

Har skrevet til kundeservice vedr. problemet, så må vi se hvor lang tid det tager inden de reagerer.

Ja, en kanal er ikke helt nok til 60 Mbit. Hver kanal har en kapacitet på ~27 Mbit.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)