Spørgsmål

kortbetaling


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har forsøgt at tilmelde fastnetstelefoni til kortbetaling - det lykkedes ikke.
Kundeservice henviser til butik, derfra blev jeg henvist til et nr. der igen viser mig tilbage til butikken, der fortæller at nogle sider er "nede" og at det skulle være i orden d. 13.o2.17. men jeg kan stadig ikke betale - i "mit yousee" er der ikke vist "betaling af regning" som videoen viser.
Jeg har spildt timer på noget så simpelt - nu gider jeg ikke mere.
Mvh Bjørn Larsen xxxxxxxx07

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Dette er et bruger forum, så der er ikke noget vi kan gøre, jeg kan dog sige at når jeg går ind på regning virker det som det skal, tilmeld kortbetaling ser også ud til at virke.
Omdømme 7
Badge +6


Betaling af regning fanen er der som det ses på billedet

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)