Kontant til tekninker

• Bruger
  • 20 kommentarer
Er det muligt at få en af jer fra yousee af til at ligge en besked til den tekninker som er sat på min fejlreport? om at han evt skal ringe til mig ang opdaterninger på min sag
  • 

• 4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Busi skrev:
    Er det muligt at få en af jer fra yousee af til at ligge en besked til den tekninker som er sat på min fejlreport? om at han evt skal ringe til mig ang opdaterninger på min sag
    @Nikolaj_O

Det er et bruger til bruger forum. Vil du være sikker på at komme i kontakt med en medarbejder fra YouSee, kan du prøve YouSee på Facebook.

Men ændre ikke på at der stadig er yousee supporters her inde som jeg ved har mulighed for det

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Busi skrev:
    Men ændre ikke på at der stadig er yousee supporters her inde som jeg ved har mulighed for det

Beklager, at jeg forsøgte at hjælpe.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
    Hej Busi,

Som Joern helt korrekt skriver, så skal du tage fat i vores kundeservice, hvis du skal have foretaget en ændring eller på anden måde have personlig betjening.

Dette skyldes, at det er nødvendigt for os at få dine oplysninger inden vi foretager os ændringer - store som små.

Tag endelig fat i os - du kan finde oplysningerne på vores kontaktside, så sørger vi for at hjælpe dig bedst muligt :)

Vh

Nikolaj

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)